2020. június 20.

upon the hill across the blue lake, that's where I had a first heartache

Emlkészik még valaki a fantasztikus kapcsolat ügyi kalandjaimra? Szerencsére mondjuk én is alig, de megint felmentem tinderre, mondjuk minek is. 
Volt egy fiú, aki kijelentette, hogy a glutén érzékenység meg mindenféle ételallergiák és hasonlók kitalációk, szóval úgy döntöttem, hogy vele nem szeretnék semmilyen románcokba bonyolódni és kiléptem.*

Aztán volt még egy fiú, akivel tegnap randiztam, és hát asszem, hogy enyhén szólva is nem kell hánynom tőle. Mármint kedves, iszonyú sokat beszél, nagyrészt vicces, berúgott egy fröccstől, ugyanakkor olyan öve van, amin beépített sörnyitó van (lol), egy temetőben dolgozik (lol2) (nem sírásó, senki ne örüljön), olyan randa fajta kutyája van, aminek az egész feje egy orr, és Rozikának hívják, és hát ugyan a Kétfarkúra szavazott, amitől konkrétan kiráz a hideg, de úgy döntöttem, ezen még lehet javítani. 
Szóval nem tudom, ígéretes. Mindenesetre én kiléptem most tinderről,  mielőtt rosszabb lesz a szerelmi életem, mint a csávónak akit pár napja láttam, és percekig simogatta a barátnője hátizsákját, mielőtt rájött, hogy az nem a feneke. 





*persze, kérdezhetitek, hogy nem vagyok-e túl szigorú. szerintem nem, mert ha nem az allergiáimnak megfelelően ennék, akkor nem ennék meg semmit nem csinálnék, csak a kanapén fetrengenék, és az életemért kűzdenék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése