2015. április 12.

mindenféle vicces dolgok


Már az egész internet Kimmy Schmidtről szól, úgyhogy kiszámítható módon nekem is posztolnom kell, mert ez valami fantasztikusan vicces egy sorozat! Amúgy már éppen meg akartam írni, hogy Tina Fey Bossypants cimű könyve nem is olyan  csodás, mint amilyennek mindenki mondja, de igazából rájöttem, hogy Tina Fey  tényleg vicces. Ez a sorozat abszurd, és vicces. és társadalomkritika egyben, továbbá a főcímdal annyira jó, hogy szerintem a True blood óta nem volt ilyen. Persze lehet, hogy jobban érteném a poénokat, ha New York-i lennék, de azért így is elég humoros.


És amik még viccesek:

Film:


Mortdecai

Nem elég, ha annyit mondok, Johnny Depp? Na jó nem, mert habár arról nem tudok nyilatkozni, hogy az angol akcentusa mennyire autentikus, mivel szinkronizálva láttam, de az egész annyira komikus, hogy végig kacagtuk az egészet az apukámmal. A történet tulajdonképpen annyira nem különleges, egy műgyűjtőről szól, akinek persze vaj van a füle mögött, és akinek egy lopott festményt kell megtalálnia a királynő megbízásából. Közben persze mindenféle gengszterek is a képbe kerülnek, meg egy közepesen haldokló házasság Gwyneth Paltrow-val. Külön szuper, hogy a film Londonban játszódik, napjainkban, de a díszlet jó része korhű.


Könyv: 


Hová tűntél, Bernadette? 

Ez a könyv egy nőről szól aki eltűnik, nem meglepő módon. Számomra nagyon érdekes volt a felépítése, különböző levelekből és emailekből áll, így az eseményeket több szemszögből is megismeri az olvasó. Azt nem tudom, hogy harsányan mulatságos-e, ahogy a borító szerint, de minden esetre én nagyon élveztem, kicsit görbe tükröt állít mind a szereplők, mind az olvasó elé. Helyenként tényleg vicces, van benne egy csomó kultúrális utalás, amiket biztos jobban értettem volna, ha amerikai lennék, és főleg, ha Seattle-ben laknék, de így is nagyon jó! 
Igazából szuper ez a könyv, mert hát ugyan most lerántódik a lepel, nem vágyom mindig szuper komoly irodalomra amikor olvasok (bár most épp egy Londonról szóló esszékötetet fejeztem be), de nem akarok egész nap romantikus lektűröket olvasni (vagy leginkább soha), és ez pont jó. Intelligens, egy cseppet sem felületes, de végig vigyorogtam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése