2012. március 21.







(ez itt Tenerife, tudom tudom, retusálni kellett volna a képet, a felhőket mindenhogy szeretem)

csak hogy demonstráljam,mennyire unatkozom, és milyen felszínes vagyok,mint mindig.

DAY 1. What is your favorite fashion style to wear? valami blúz ami lehetőleg elég bő ahhoz, hogy ne látszódjon ha sokat ettem reggelire, és mindenféle ékszer amiket Ázsiában vásároltam

DAY 2. Who is your fashion role model? nem tudom, nem figyelem igazán, hogy mit vesznek fel a gazdagok és híresek, inkább ez

DAY 3. What do you always have on you/wear? négy fonott karkötő

. What are your favorite jeans, sunglasses, and heels? ilyen ilyen magassarkúm nincs rendes, vagyis van, de nem igazán magassarkú, és fekete lakk az orra

DAY 5. What is your favorite store? nem is tudom, olyan rég nem voltam vásárolni. (de persze a h&m-et és a sprinfieldet ki utasítaná vissza)online ez után csorgatom a nyálam túl sokat

DAY 6. Favorite fabric? pamut

DAY 7. Favorite model? Freja Erichssen, a hajáért

DAY 8. If you had $5,000 to spend on any fashion-related items, what would you spend it on? valami cipő, lehetőleg olyan amit fel is tudok venni

DAY 9. Heels or flats? persze, hogy lapos

DAY 10. What purse do you use? egy barnát,amit a bolhapiacon vettem, nem olyan ronda, mint amilyennek hangzik, szép bőr, és belefér egy könyv,meg egy víz

DAY 11. Is fashion in your blood/genes? nem hiszem

DAY 12. Favorite lipstick and parfume? van egy piros rúzsom,ami életemben kétszer volt rajtam,és a cliniquenél vetttem ha jól emlékszem, gondolom az, parfüm meg ez a par amour

DAY 13. Which current celebrity’s style do you admire most? nem tudom

DAY 14. What matters most to you in an outfit? melegen tart és nincs muffin alakú felsőtestem,akkor minden jó

DAY 15. If you had the chance to start a fashion house, what would you call it and what would it sell? nem tudom mi lenne a neve, de sok kötött pulcsit meg sálat, meg olyan dolgokat amiket Ázsiából és

Afrikából importálnék, hogy támogassam az ottani néniket,meg a családot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése