2023. november 2.

fail, kedves naplóm, blogvember 1.

 Tehát én tegnap úgy a nap feléig elfelejtettem, hogy elseje van, szépen elmentem reggel egyre a pszichiáterhez, aztán mivel saaaajnos a közelében több kellemes kávézó is van, bültem az egyikbe, hogy olvassam ezt. Aztán összefutottam az indiai szobatársammal akivel már találkoztam itt pár hónapja, és egy nagyon-nagyon kedves lány, szóval jól elbeszéltük az időt, és már 5 óra volt, mire eljöttem és másztam haza az Andrássyn, amikor írt egy kedves barátom, hogy ő ma táncházba megy, és akarok-e. Na, ebből az lett, hogy odamentünk fél 9-kor, és 2-kor kezdtem el hazatámolyogni olyan részegen, hogy az botrány. Iszonyat régen nem csináltam ilyet, de ún. olcsó volt a fröccs, és ez a népzene, hát gyerekek... ez valami fantasztikus? Erről miért nem szólt senki? Miért nem tudok hegedülni? Milyen szexi egy hegedülő és éneklő fiú? Mi az, hogy csujjogatás? Volt moldáv népzene is, ez is kész döbbenet? Hogy még a hangzása is teljesen más mint a klasszik(?) magyar (?) Kárpát-medencei népzenének? Nem értek ehhez semmit, de fantasztikus volt.

Egészen fura dinamika volt az este egy részében különben, mert ez a barátom felszedett/fel akart szedni egy lányt, nagyon-nagyon fiatal volt, és állandóan arra tett megjegyzéseket, hogy mennyit iszom iszunk.Aztán arra, hogy táncolunk-e, majd valamit egy közepes szexhez hasonlított, és olyan volt, mintha féltékeny lenne rám, amikor odamentem beszélgetni. Kevesen voltak amúgy, mindenki beszélt mindenkivel, és mindenki be volt csípve, beszélgettünk egy kínai ausztrál fiúval, nagyon érdekes volt, ő is nagyon élvezte a magyar népzenét, és akkor jön ez a nő, akik egy idegen barátaira féltékenykedik? Jó, amúgy nem ismert semmilyen baráti dinamikákat köztünk, de az ember barátai mondhatni előbb voltak ott, akkor is ha suta lányok, mint én. 

1 megjegyzés:

  1. a népzenével és a néptánccal engem is nagyon le lehet venni a lábamról, szó szerint! tökre hiányzik is!

    VálaszTörlés