2023. október 26.

Blogtóber/blogvember


Tehát ahogy Dolly blogján már olvashattátok, de ha esetleg nem olvastátok, mert meghívós, akkor most itt tudja meg mindenki, hogy blogtóbert hirdetünk novemberre! A lényeget mindenki ismeri már, hogy naponta blogolunk valamit, ami kb lehetetlennek tűnik, de azért megpróbáljuk. Próbálja meg mindenki, nagyon jó lesz. Majd elmesélem, hogyan gyújtottam fel majdnem a jobb mellem. Vagy hogy mit nem vettem meg vinteden. Annyit mondhatok, hogy nem sokat hagytam másoknak. 

Szóval írjatok majd! Akinek van kedve, kommentelhet ide, vagy linkelheti a blogját ha nem követjük egymást 20 éve, és nagyon jó lesz!!444

11 megjegyzés:

  1. Jelen! És nagyon érdekel a mellgyullasztó sztori (is) :D

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ellie, ha nyílt a blogod, linkeled? :) A profilod nem elérhető, én meg kíváncsi vagyok.

      Törlés
    2. https://elliekorbeugral.blogspot.com/
      íme :)

      Törlés
    3. Dolly, hozzád lehet esetleg meghívót kérni? dormirsouslesarbresKUKACgmailPONTcom vagyok. Köszi, ha beengedsz! (És bocs Adri a spamért)

      Törlés
    4. persze, Vera ;) küldöm is. (Bocsi, Adri!)

      Törlés
  3. naaaa hol vannak a bejegyzések?:)

    VálaszTörlés
  4. én is benevezek, de nem tudom mennyire leszek sikeres :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hú, nekem nincs is meghívom a blogodhoz, emailezhetek ezügyben? :)

      Törlés
    2. persze, írsz ide? maker.family@gmail.com

      Törlés