2015. június 20.

Igazából borzasztóan frusztrált vagyok ettől a helyzettől, hogy felmondtam, és mindenféle helyekre meg non-profit szervezeteknek emailezgetek egész nap. Senki de senki nem akarja, hogy dolgozzak nekik.
Ó várjunk csak, senki de senki nem akarja, hogy ingyen dolgozzak nekik. Eddig egy fickó hívott vissza, de róla is kiderült, hogy fél évre előre vannak gyakornokai. A másik két válasz amit kaptam az volt, hogy rossz emailre küldtem, a másik meg hogy "failed delivery to recipent".  Nem értem én ezt a világot, de valami borzasztóan elromlott itt. Ezek a motivációs levelek is szörnyűek, el se akarom képzelni, mennyire szörnyű lenne, ha mondjuk nem tudnék rendesen angolul, és azon kéne gondolkodnom, hogy most akkor melyik igeidőt használjam, vagy nem tudom. Felfedeztem ezt a Hemingway nevű alkalmazást, és ezen szórakozom, kiderült, hogy túl hosszúak és komplikáltak a mondataim, milyen meglepő.

Jó dolgok is vannak azért, mint mondjuk, hogy valamelyik nap németül telefonáltam (szerintem telefonálni elég nehéz bármilyen nyelven, mondjuk sokkal könnyebben értem mint angolul, érdekes), vagy hogy eggyel kisebb nadrágba sikerült belepréselnem magam, mint rendesen.

Szóval a dolgok nem mennek olyan jól, és még sötét is van, de azért remélem, hogy én is olyan leszek mint Taylor Swift, először állítólag boldogtalan és magányos, most meg már szupersztár és gyönyörű. Jó a szupersztárságról lemondok, csak legyen már egy állásom.
Ami igazából nem is állás, mert ingyen is dolgozom, csak hadd főzzek kávét meg formázzak excel táblákat légyszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése