2015. május 14.

Megvettem a legjobb táskát a világon ebayen, és elég olcsó is volt, csak ne derüljön ki, hogy egy sörfolt van a hátulján. Ilyen:

Igazából ilyen Madewell táskát szeretnék, az egyik csoporttársamnak zöldben volt Angliában, és tök jó vastag bőrből van meg minden, csak az a baj, hogy habár elméletileg van rá pénzem, gyakorlatilag nem tudom racionalizálni a 40ezret rá. Amúgy ez tök jó, mert lehet rá monogramot is csináltatni, habár az enyém JA, ami elég béna, mintha az lenne a táskámra írva, hogy igen. Jó, meg is lehetne fordítani, de akkor meg Armani Jeans. 




És egyáltalán, miben hordják a dolgozó nők dolgozni a cuccaikat? Nekem nincs szükségem külön laptoptáskára, mert 13 hüvelykes laptopom van, és úgy is vékony (és remélhetőleg nem ömlik rá a teám), de mondjuk az eszeveszetten nőies fekete North face hátizsákommal pont nem akarnék járni, mert szerintem nincs olyan, hogy bárkit komolyan vesznek egy olyannal, kivéve ha az ember Mark Zuckerberg, vagy hasonló. Én lány vagyok, és úgy akarok kinézni, mint egy lány. Amúgy két féle hátizsák van, amit el tudok képzelni, hogy illik nagyjából a ruháimhoz, az egyik a Kanken, ami persze orbitálisan drága, ha az ember laptopzsebeset akar, a másik meg az Ykra, ami szintén elég drága (bár legalább magyar termék), és még a színek is olyanok, hogy megvakulok tőle.
Ykra, ez pont egy jó szín

Amúgy ezek is elég menők, a Gábor Kiss handbags-től, bár talán nekem futurisztikusak: 


Na jó, mindegy, keresek inkább egy nejlonzacskót.





2 megjegyzés:

  1. Najó én nem bírom abbahagyni a nevetést. Jobb vagy, mint bármelyik Stand up comedy,,, meg úgy általában véve a szórakoztató(nak szánt) műsorok összessége. De ez így ebben a formában talán nem is túl nagy bók. Röviden: nagyon bírom a blogodat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dehogynem, minden bók! :) és örülök, hogy viccesnek találod, visszaolvasva én is nevettem magamon! :D

      Törlés