2015. április 21.

Nagy kár, hogy Molly Bloomnál nem lehet kommentelni, mert akkor most oda írhattam volna a téglagyári munkásokat illetően, hogy én meg nem csak az útlevelemen vagyok olyan ronda, hogy az nem igaz*, de még az IELTS-es papíromon is, úgyhogy komolyan csodálkoznék, ha valaha is felvennének bárhova dolgozni, vagy akármit csinálni.
Valaki nyílvánítson hátrányos helyzetű jelentkezőnek most,azonnal, nyaú.


Továbbá amikor egy órával tovább tart egy jelentkezés megírása, mint indokolt lenne, mert szó szerint nem merem elolvasni az egy hónapja írt motivációs levelem, annyira vacaknak érzem.




*magamhoz képest is, igen

1 megjegyzés:

  1. én még a munkára jelentkezős önéletrajzos képemen is borzasztóan ronda vagyok - még a nagyon lefogyott és lekopott vörös hajú korszakból. ráadásul elírtam egy dátumot is az önéletrajzomban, most mondta a HR-es, akivel beszéltem. remélem, innentől ez már csak jobb lesz :D

    szóval ha engem visszahívnak, pedig az a kép tényleg ronda, akkor téged is vissza fognak. :)

    VálaszTörlés