2014. július 2.

jó a segged, kő kóla

avagy pontosan ez a bajom* a nyárral.
kedves túlsúlyos tévénéző gyerekek, azt a tanácsot legalább fogadjátok el a rémesen kövér nénétektől, hogy a melltartó nem ugyan az, mint a crop top. haspóló.

*nem, kivételesen nem arról van szó, hogy nekem miért nincs ilyen jó fenekem, hanem arról, hogy nekem miért kell ezt látnom?** miért nem lehet ezeket a sortokat kb 5 cm-rel hosszabbra csinálni? és én még naivan azt hittem, hogy ez tipikusan az a fajta fashion faux pas, ahogy a fashion bloggerek mondanák*** amit legalább a 20. században hagytunk. ó, merő tévedés.

**nyugi, a képet nem én csináltam
*** akiknek mostanában mindent nyelvtani hibásan külföldiül kell mondaniuk, még azt is, hogyaszongya personal blog, account (!!!) meg clutch, pumps,  high waist short, meg skater szoknya anyámkínnya



4 megjegyzés:

  1. Uh, ezen már én is morfondíroztam. Akármilyen jó is legyen valaki sejhaja, nem akarom látni az utcán! A rövidnadrág ne menjen át se picsanaciba, se bugyiba, pláne ne tangába! Fujj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tanga, hah, hát ezen felröhögtem :D

      amúgy számomra azt hiszem ez majdnem olyan tabu, mint hogy mellbimbókat sem akarok látni. (és a többi ember sem, abból kiindulva, micsoda médiabotrány volt Londonban, hogy egy ingyenes napilap címlapján ott volt egy nő gyakorlatilag pucér melle, mások sem..)

      Törlés
  2. és ezzel a csurdé senékkel leül a bkv ülésekre?

    VálaszTörlés