2012. szeptember 25.

Most komolyan mondom, nem is tudom mivel kezdjem a rinyálást, mindegy is, a csúcspont nyilván az volt, amikor az orvosnál elkezdtem bőgni,(meg aztán még rinyálni és kicsit káromkodni is a szuperkedves asszisztensnőnek, de ez már a durván gáz kategória, nem a kicsit fun, még blogolható) mondanám, hogy a semmin, de így ez azért nem igaz, egyrészt mert rettenetesen fájt a fülem, aztán elkezdték szívni valami izével, ami nem elég hogy szívott és időnként fájt, de még pofátlanul hangos süvítő borzalom volt az ép fülem számára is, aztán meg hogy a fél éjjelt (ami amúgy se volt olyan hosszú mint akartam) az ágyamon ültem, és vártam hogy elmúljon a fülemből a lüktetés, de amikor bevettem két rubophent és akkor kidőltem attól, de akkor meg már újra végleg fel kellett kelni.
De nem ez volt igazából a baj, hanem hogy mindenre allergiás vagyok, MINDENRE  bazmeg, a háziporra a nyírfára (még jó, hogy kb 8 van a kertünkben) a poratkára, a parlagfűre, a macskára a kutyára, még további 10 megjegyezhetetlen nevű növényre amiről csak anyám tudja, hogy micsodák, a mogyoróra állítólag csak kicsit, bár konkrétan elkezdek fulladni ha egy fél maréknál többet eszem belőle, bár a mandulától meg az összes többi ilyentől is ugyan ez történik, mindenféle zöldségek kombinációjára, de amúgy magas a koleszterinem is, ilyen szerencsétlen is csak én lehetek persze, hogy 21 vagyok, és magas a koleszterinem, meg még valami másik érték is, de azt elfelejtettem. És mindezt úgy vágják a fejemhez, mintha az én hibám lenne, hogy rettenetesen néz ki a bőröm helyenként, meg hogy kiütéseim vannak és allergiás vagyok, mármint magamnak én ezt hogy oldjam meg? Orvos nélkül, úgy értem. Mert én nem vagyok orvos, de ha az lennék is, már bocs, de a szüleim pofátlanul sok pénzt hagynak ott rendszeresen nálatok meg a nagyanyám is, szóval a minimum, hogy egy kicsit kedvesek legyetek már, és hogy ne azt érezzem már, hogy kibaszott semmi vagyok, senki és még ronda is, és allergiás mindenre, az életre is, remélem egyszer kiderül, hogy még a spermára is allergiás vagyok, és akkor majd nem lehet gyerekem, vagy valami.
Elegem van már abból, hogy olyan érzésem van hetek óta, mintha az egész világ azt kiáltaná, hogy nem, te ronda vagy mint a bűn, cseppet sem szerethető, és potenciális vénlány, ez a társkereső oldal komolyan mondom, amire főleg viccből, meg kíváncsiságból iratkoztam fel, de olyan rohadt elkeserítő élmény volt eddig, pityogtam már erről egy sort, hogy minden férfi kisportolt alacsony és kicsi nőre vágyik, úgyhogy nem fogok újra, ne aggódjatok, de az üzenetek amiket kapok, komolyan mondom, a sugar daddy, valami perverz 40 éves, a férfi aki nem hagyhatja szó nélkül, hogy egyébként az egyik képen ronda vagyok, meg még pár kevéssé extrém, amik csak szimplán irritálók, nem tudom miért taglóz le annyira ez, ezek csak ismeretlenek akik ugyan úgy unatkoznak, mint én, és feltehetőleg  ugyan úgy nem tudnak normálisan kapcsolatot teremteni, mint én, és a racionális énem azt súgja, hogy én sokkal jobb vagyok náluk, és ki nem szarja le, de a kevéssé racionális énem meg csak visítani tudna az egésztől, hogy én ennyire nem érek semmit basszameg? Ennyire nem vagyok szerethető, ennyire nem vagyok jó semmire, csak hogy középkorú salgótarjáni cigány férfiak megdugjanak? Ennyire lehetetlen, hogy valaki hozzám akarjon érni csak mert szeret, és nem ha nincs ló jó a szamár is alapon? Hát komolyan nem tudom, tényleg ennyire elhibázott vagyok? Persze, tudatában  vagyok a saját hibáimnak, legalábbis részben biztosan, meg már arra is rájöttem, hogy tulajdonképpen én rettegek az intimitástól, ami elég nevetséges probléma, illetve, ha talán nem is nevetséges,de az összes többi alapja, de aggodalomra semmi ok, már gugliztam mit kell tenni, haha.

6 megjegyzés:

  1. <3 amikor én voltam fent, 1 normális fickót láttam, annak írtam is, leszarta. a többségnek fogalma sincs a súly-magasság arányról, beírják, hogy max 50 vagy 60 kiló, de látványra fingjuk sincs, hogy az mi. az ilyen oldalakon a legtöbb férfi elég felszínes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3 <3
      Ez a kommented annyira megnyugtatott, komolyan. Mármint ennek a randivonalnak az önmarketingje annyira jó én meg olyan katasztrófának élem meg az egészet, hogy az nevetséges, és valóban mintha minden férfi komoly kapcsolatra, ugyanakkor modellekre, akarommondani csodás tumblr lányokra vágyna

      Törlés
  2. Nem tudom, hogy ilyen hangulatodban vagy-e még, de ha igen, akkor szerintem egy két-három pohár vörösbor jól esne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, a bor az kellene:D
      de egyedül inni meg olyan szomorú,szerintem.

      Törlés
  3. bögrének igaza van szerintem, és hozzá kell tenni azt, hogy egy csomóan túlbecsülik magukat szerintem, amikor ilyesmiről van szó - lásd: az asszonypicsájú, zsíros hajú és pattanásos férfiak is meg vannak győződve róla, hogy nekik modell kell és _jár_, különben mi lesz - és nem mérik fel a saját adottságaikat ehhez képest. a legtöbb ember átlagos külsejét tekintve (és egyébként is), és sokkal több esélyük lenne, ha reális elvárásokat támasztanának. sőt, gondolj bele, van, aki nem is látott még nőt .jpg kiterjesztésen kívül. :D

    na de lényeg a lényeg, ezt mondtam neked vasárnap is, hogy nem teljesen nagy hülyeség az sem, hogy a szépség annak a szeméve mérendő, aki néz - mondtam, a húgom mindig azt mondja, hogy nekem csak ronda férfiak tetszenek, akiket én viszont nem látok rondának, mert megkedveltem, na adj isten megszerettem őket, és az arcuk valahogy többet jelent annál, mint ahogy kinéz. szóval miért te képeznél kivételt ez alól, miért ne tetszenél valakinek (meg amúgy sem vagy csúnya). még én is elképzelem néha magamról, hogy valaki szimpátiából megkíván, ne süllyedj a szintem alá! :D

    na, és gyógyulj meg hamar, a fülfájás szar, szívecskét rakni meg szégyellős vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na hát akkor majd én rakok!<33
      amúgy igen, valahogy nekem is ez a benyomásom, csak még nem fogalmazódott meg bennem ennyire, hogy mindenki azt képzeli/reméli, neki modell jár(ja amúgy én is, micsoda meglepetés:D), de ez tényleg így van.

      Törlés