2012. augusztus 28.

Álmomban egy küklopszba voltam szerelmes (wtf???), bár nem volt szörnyszerű vagy ilyesmi, hanem csak egy egyszemű fiú volt, akivel arról tanácskoztunk, hogy disszidálnunk kellene, és hogy hogyan vigyük magunkkal a csokoládét, ami nem kockákból állt, hanem úgy nézett ki, mintha sziklák lennének, és közben valami mezőn voltunk, ami csupa sárga virág volt, a hajam is sárga virágporos lett, de akkor jött a vihar, és én elmenekültem, de belegyalogoltam valami néninek az irodájába, akinek már nem emlékszem, hogy mi volt a tisztsége, de úgy nézett ki, mint Umbridge, és olyan volt a szituáció, mint valami elcseszett Hunger games jelenet, nem akartam mondani semmit arról, hogy kivel voltam és mit csináltunk, szóval adtak valami cseppet amitől elvileg hiperőszinte lettem, és akkor elkezdtek arról kérdezni, hogy mit ettünk, és hogy kinek milyen színű a haja, és nem is értettem, hogy miért kérdezik ezt az egészet, mikor arra készülünk, hogy lelépjünk.

meg most ez ugrott fel a youtube ajánlások közt, és hirtelen olyan nosztalgikus lettem az egyetem első éve iránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése