2012. június 15.

A szakdolgozatomat úgy leértékelték mintha egy szombat és vasárnap délután ütöttem volna össze hogy komolyan kár is volt beadni. Nem értem, ha ilyen rossz volt, a konzulensem miért nem szólt, vagy a bácsi, aki a módszertan részét segített megcsinálni, vagy nem tudom, magamtól, magamnak hogy kellett volna önkritikát gyakorolnom ennél jobban. Tudom, hogy nem volt teljesen tökéletes, na de azért, hogy ennyire vacak legyen...
Arra meg már nem is tudom mit mondjak, hogy a bíráló olyan hibákat kér rajtam számon, amiket soha az életben nemhogy nem tanítottak, nem is figyelmeztetett senki, hogy ez hibalehetőség. (De nyilván, amilyen szerencsém van, a legesleg, legszigorúbb szociológushoz kerülhetett csak a dolgozatom, akinek a nevét mindenki ismeri, és csak azt tudja mondnai rá, hogy ja igen, ő mindig leértékeli.)

Nem is értem, miért nem törődök már bele, hogy semmilyen szellemi munkára nem vagyok alkalmas és megyek el inkább géplakatosnak árufeltötőnek az idők végezetéig.

9 megjegyzés:

  1. :( nem te vagy az egyetlen, aki így járt.

    azért írok, mert egyrészt köszönöm, hogy kitettél, másrészt, hogy lenne-e kedved a holnapi blogtalihoz? :) örülnék, ha jönnél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó nahát,soha nem gondoltam volna, hogy engem is meghívtok, ez megtisztelő:)
      mindenképpen megfontolom, csak most már Szegeden vagyok a szüleimnél, és elvileg tanulok az államvizsgámra (hahaha)

      Törlés
  2. de olvastam ezt is :) de a jöjjön mindenki felszólítás tényleg MINDENKIRE vonatkozik :)

    VálaszTörlés
  3. Részvétem, és teljesen meg tudom érteni. Velem is ez történt. Ne csüggedj, adj a saját véleményedre és azére, aki számít neked.

    VálaszTörlés
  4. Ez nem a te hibád, ne rágd rajta magad. Idegesítő, mert egy csomó időt, energiát beleöltél, de a lényeg, hogy te elégedett legyél a munkáddal.

    VálaszTörlés
  5. Mondanám, hogy oda se neki, de ha rengeteg időt/energiát beleöltél gondolom nem nyugtat meg. mindenesetre: kitartás. :)

    VálaszTörlés
  6. na hogy döntöttél? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos mégsem tudok menni, tegnap túl sokat szomorkodtam tanulás helyett, most meg aztán már végképp muszáj.
      legközelebb feltétlen!:)

      Törlés
  7. gondolj arra, hogy most már úgyis mindjárt vége, szakdolgozat ide vagy oda, kész vagy, ezzel se kell többet szenvedni. (mármint, nem vagyok egészen biztos abban, hogy ez most különösebben vigasztaló lenne a számodra, de legalább..!). egyébként nekem úgy tűnik, hogy mindenkit megszívatnak a szakdolgozattal, a koliban is nagyon sokan vannak, akiknek nagyon lehúzták. meg hát a fentebbi kommentek is.

    hjaj, kitartás, már nincs sok hátra!

    VálaszTörlés