2012. június 4.

Hát megtaláltam az instant boldogságom titkát: nem szabad a szomszédasszonnyal találkoznom. Mert komolyan mondom, ilyet még nem látott a világ, akarom mondani, ezt látni kell, meg együtt élni vele, ahhoz, hogy az ember igazán átérezhesse. A sztori lényegében csak annyi, hogy már megint volt szerencsénk egymásba botlani az utcán, nagy nehezen csak odavágtam egy helót, ha már ő nem, (ne legyek már falusi paraszt, ő ismeri az egész XI. kerületet, a tájépítészekkel jár mulatni meg teniszezni, ó muhaha,) No jó, ne dramatizáljuk túl a dolgot, az még sem lenne fair, viszont ez a nő 5 percben lenyomott egy sebész/ortopéd szakorvos/gyógytornász dietetikus all in one szentbeszédet, mintha legalábbis nem tudnám, hogy kihez kell fordulnom a mozgásszervi panaszokkal. És vigyázzak mert be fog tokosodni (wtf?), és így rögzül majd a járásom, és sánta leszek életem végéig, muhaha, még jó, hogy az orvos azt mondta egyenletes a járásom, vagy legalábbis nem sánta, és még gratulált is, mondjuk abban a percben legszívesebben így reagáltam volna rögtön mielőtt pofán vágom (nem tudom miért vagyok gondolatban ilyen agresszív...?!). Azt sem tudom, miért vált ki ilyen bosszantóan heves érzelmeket ez az egész kórházasdi/törött lábasdi, azon kívül persze, hogy rettegek, hogy újra eltörik, mi van ha újra eltörik bazmeg, és akkor végképp sánta leszek, úgy fogok kinézni mint egy nénike, mindig sajnáltam a csipőficamosokat, mi van ha én is hasonló leszek, és azon kívül is persze, hogy mindig azon gondolkodom, hogy miért én, miért pont én, ezen kár feleslegesen rágódni, így legalább volt időm úgymond megírni a szakdolgozatot (haha), meg aludtam egy csomót.
No de nem ezt akartam eredetileg mondani, hanem ezt a hárpiát, aki igazán mindent tud,szemtelenség is lenne magammal egy lapon említeni. Ah, most elfelejtettem. 
Viszont hova fajul a világ, hogy újabban olyanokon gondolkodom, hogy ilyen 40 meg 50 éves férfiak vajon  hogy nézhettek ki fiatalon, na és akkor tízes skálán. oh fúj mondaná minden épelméjű, még jó hogy megyek pénteken aa pszichológushoz. (nem ezért, aggodalomra semmi ok.)


De legalább a szomszédasszony bocsánatot kért, (bár lehet hogy megmagyarázásnak helyesebb lenne nevezni) amiért végigkutatta a kukánkat, csak hát hallotta amikor kidobtam és lötyögött az üvegekben a víz.
jaj jaj csak nehogy elárassza a víz a műanyag feldolgozót.

1 megjegyzés:

  1. nekem az szokott bevillani, ha már férfiak és képzeljük el, hogy hogy fognak kinézni a fiatal férfi ismerőseim, ha kicsit öregebbek lesznek - érted, ezek egyszer fiatal apák lesznek, aztán elkezdenek öregedni, és rájönnek, hogy minek is kellett nekik gyerek és egyáltalán lekötni magukat, és a szépen pislogó szemük szarkalábas lesz, és a széles válluk meggyengül, és én ott fogom őket siratni az öregedő testük felett, nemnemnem nemakarom -

    no de, ez a szomszédasszony az, akinek olyan rusnyán ugató kutyája van? amúgy ne hallgass rá, meg mernék esküdni, hogy csak azért csinálják, hogy na akkor már neked is legyen szar, kábé az orvosirendelős borzadály folytatása (hallottad? a sanyinak kirakták a belét oldalra... a bélát meg felnyitották és rögtön vissza is varrták, már csak pár hónapja van hátra - te meg nem kapjál nstant pánikrohamot, hnnng.)

    VálaszTörlés