2020. október 1.

ez akár még egy blogtóber is lehetne

Szóval hétfő óta olyan gyalázatosan meg vagyok fázva, hogy nem is tudom, mikor volt ilyen valaha, ezért nyilván nagyon könnyen megoldható problémákon szorongok mostanában: 

  • az ujgurok sorsa Kínában
  • a homoszexuálisok sorsa úgy mindenhol (meg ez a keresztény és/vagy nacionalista diskurzus)
  • Trump politikája
  • Putyin külpolitikája (Most olvastam A zsarnokságrólt, can you tell? )
  • hogy mi történik a SZFE-n 
Kisebb ívű problémák: 
  • a házunkban nincs takarítónő és világjárvány van
  • a közös képviselő feltehetőleg nem komplett 
  • a biciklim kerekei állandóan lelapulnak 
  • száz éve halogatott közepesen kellemetlen feladatok (főleg ezek) 

Ehhez képest dolgok amiket csináltam: 
  • feküdtem a kanapén
  • feküdtem a kanapén és olvastam 
  • feküdtem a kanapén és netflixet *néztem 
  • felragasztottam a konyhaszekrényre egy csomó élelmiszermoly csapdát (már hármat elkapott!)
  • portalanítottam pár lámpa búrát és az elszívó  meg az ágykeret tetejét 
  • kimostam több hosszú ujjú blúzt amik április óta a szennyes alján vannak, mert félek, hogy össze mosom őket bármivel és tönkre mennek (=a legdrágább kincseim) (tudom tudom) 
*szerencsére nagyon rossz sorozatokat: az egyik a The dutchess, amit ráadásul egy humorista nő írt,viszont annyira abszurd, hogy az teljesen lehangoló, a másik az Easy című, ami jó, csak valahogy mégis... cringe és nem bírom nézni a harmadik meg a Love Life, amiben Anna Kendrick a főszereplő, aki olyan csodálatosan jellegtelen, hogy az már jó, és egy csaj romantikus életéről szól, meg egy kicsit vicces is, de mégis valahogy nem történik benne semmi és azon kaptam magam, hogy a negyedik részre már egyáltalán nem vagyok kíváncsi. (viszont az Enola Holmes-t még mindig nem láttam, bruh.)

1 megjegyzés:

  1. A The Duchess-t én is megnéztem, és nem tudtam eldönteni, tetszett-e vagy nem (szóval vszleg inkább nem). De brit kiejtés 🥰🥰🥰🥰

    VálaszTörlés