2020. március 9.

melyben megpróbáltam nem örökké szingli lenni

Szóval az úgy volt, hogy hát nincsenek osztatlan sikereim kapcsolati ügyekben mostanában, jobban mondva ever (de némelyik barátnőmnek se). Gondolom elintézhetném azzal, hogy én má ezt nem bírom basszus, csak az meg nem  én volnék. Tegnap vettem különben vmi lift aktive krémet anyának a gyógyszertárban, hogy feszes meg üde legyen az arca, kipróbáltam, csodásan selymes lett minden, csak hát az orrom még mindig lóg, semmi lifting.

Tehát kezdem az informatikus (bipoláris) férfival (41, de amúgy ez mindegy), akivel hetekeig írkáltunk egymásnak, majd kiderült, hogy amúgy van barátnője, majd az derült ki, hogy tul.képp ezért nem akar találkozni, mert akkor párterápiára kéne járniuk,  majd aki a könyvespolcomról küldött fotó exif fájljából kiolvasta, hogy gyakorlatilag hol lakom pontosan, majd egyszer becsípve megírta, hogy akkor ő most szívesen beugrana az utcába. Rám olyan frász jött attól, hogy egy idegen tudja, hogy hol lakom, hogy egy kicsit még mindig ellenőrzöm, hogy mi van a hátam mögött.

Aztán volt egy másik informatikus fiú, aki ugyan Svájcban lakik, de most februárban pont két napig itthon volt Bp-en, és akkor úgy volt, hogy találkozunk az egyik szombaton. Mindeközben a szombatot megelőző három napon nem sikerült írnia, hogy akkor ok, szombaton, nehogy a haverjai meglássák, majd az állítólag megbeszélt randi előtt két órával jelentkezett, hogyaszongya ugye akkor jövök. Hát ja, nem.Mindeközben ilyenekkel próbált rávenni a randira, hogy meghív kávéra, vagy hogy eljön a lakásomra (??), majd amikor lemondtam, közölte, hogy úgyis csak a lehető legolcsóbb kávét vette volna. (??) Az egész olyan döbbenet volt, utána elkezdett mindenfélét fröcsögni arról, hogy órákat várt rám (én meg napokat, arra, hogy méltóztasson írni), és hogy én túl libsi vagyok, és úgy egyáltalán, egy pöcs. Én kérek elnézést.

A harmadik jelölt már nem informatikus volt, viszont szintén nem jelent meg a randin. Jobban mondva már két nappal a randi előtt eltűnt, annak ellenére, hogy előtte az egyik nap még telefonon is beszéltünk egy órát, és az egész jónak ígérkezett. Ezután, két nappal a meg nem esett randi után sikerült jelentkeznie, és megírnia, hogy neki tul.képp van egy ilyen aranyos kis se veled se nélküled viszonya egy csajjal, akivel hármasban akarnak szexelni valakivel, de közben a csaj azt mondta, hogy nem is olyanra gondolt mint én, ezért inkább.... nem tudja mit mondjon? nem volt biztos a találkozásban? meg amúgy foglama se volt arról, hogy én akarnék-e  velük szexelni. ok, ezt a mondatot leírni is túl abszurd volt.  
Jaj, én tényleg nem bírom már az embereket. Mármint... ennyire elmennek egymás mellett a dolgok, hogy én azt hiszem, hogy jó, akkor elmegyünk inni egy vmit, és akkor kiderül ez? Meg hogy a másik csaj nem ilyenre gondolt, egyem a szivit. Viszonylag kevésszer akarok aggresszívan felháborodva reagálni, de ez mondjuk pont az, na.
Tehát megint kiléptem ebből a tinderéletből. Kutya egy élet ez. 



3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. jaj ne is mondd, és akkor miután leírtam, azon gondolkodtam, hogy akkor most én vagyok a hülye...? vagy lehet, hogy ez nem is volt olyan nagy cucc? hát nem tudom.

      Törlés
    2. nem te vagy a hülye ez biztos, jézusom, csak kapkodom a fejem, úgy sajnálom..

      Törlés