2019. április 5.

the bane of my existence

Szerintem ha egyszer majd jól megőrjít valami ebben a városban, akkor az az lesz, hogy nem olyan jó itt biciklizni. (és akkor még borzasztóan alul is becsültem ezt az egészet) Én egy nyugdíjas bicikliző vagyok, nem megyek őrülten gyorsan (kivéve ha mondjuk éjszaka van és sehol senki), megállok a pirosnál (többnyire), nem csengetek állandóan a gyalogosra, mondjuk elég lassan gyorsítok a lámpán (vacak a váltóm), és többnyire sisakot se hordok (elfelejtem).
De ma rettentően felbosszantott egy fickó, akinek vagy 5 percen át kerülgettem a sehova nem figyelő gyerekeit, amikor épp a biciklitárolóhoz(!!) gurultam, hogyaszongya, micsinálok én a járdán! Hát mit! Jöttem a biciklitárolóhoz, meg a Spárba. (itt amúgy felment a pumpa a fejemben, visszangondolva ez kicsit szégyenletes), meg hogy ne üssem el a gyerekét! Nyilván nem tudhatja, mert mögötte voltam, hogy vagy 5 percig gurultam mögöttük iszonyú lassan, de akkor is. Meg amúgy is, valószínűbb, hogy oldalra borulok a biciklimmel mint egy cserép virág, mint hogy elüssem bárkinek a gyerekét, de ezt nyilván honnan tudná.
Meg hogy ne menjek már a zebrára a biciklimmel. Jó, ezt értem, tök szabálytalan, de annyira nem relaisztikus, hogy minden egyes zebrán le kéne szállnom. Mondjuk ez csak akkor foglalkoztat bárkit, ha én elkezdek átgurulni a zöldön, de az autóknak is zöld van, és akkor ó jaj, a gyalogos nem ugrik autómatikusan félre, mert hát biciklivel van. A Szabadság-hídnál praktikusan a bicikliút keresztezi az autóutat, amit kb senki nem tud csak a szerencsétlen biciklis, és kész szívbaj. Meg hogy biciklivel kerüljek meg egy egész háztömböt (vagy többnyire többet) csak mert itt meg ott egyirányú. Hát hogy má? (jó, ha ott van öt rendőr, mint múltkor), akkor megkerülöm, de különben? biciklizett már, aki kitalálta? (jó, a kertvárosias részen sok helyen nincs így,de ahol igen, ott borzalom) .

Jahaj, meg hogy prioitások. Vagy másfél hónapja nem blogoltam, erre ez. (persze van egy rakás értelmetlen piszkozatom.)

jó jó, de há mittudomén, jó ez a blogolás is

1 megjegyzés:

  1. no offence essek szolvan, de tenyleg nem szep dolog a jardan biciklizni es raadasul hivatalosan meg tilos is, ha jol tudom!

    VálaszTörlés