2017. június 6.

mondatok, amiknek amúgy semmi haszna nincs és még meg is fogok őrülni az összestől


  • ne csüggedj
  • tarts ki
  • csak akarni kell
  • ne gondolj rá
  • ne gondolj rá, mert akkor bevonzod
  • vizionáld 
  • ne aggódj
  • ne keseredj el
  • ne szorongj
  • maradj vidám
  • csak bebeszéled magadnak
  • nézd a jó oldalát
  • valahol el kell kezdeni
  • velem is...
  • nekem is...
  • tőlem is...
  • engem is...
  • maradj nyugodt
  • ne idegeskedj
  • de mit aggódsz
  • legyél laza
  • ne foglalkozz vele
semmi meglepő, csak mostanában nagyon nagyon sokat hallom ezeket álláskeresés és hasonló komoly problémák kapcsán, és az az érzésem, hogy ezeket senki nem mondaná magának, ha a saját életéről lenne szó. vagy mondaná de nem hinné el, és amúgy tök mindegy, mert ötvenedszerre már csak iszonyú idegesítő és egy kupac cinizmus mind.


9 megjegyzés:

  1. Es mit szeretnél helyettuk hallani? (Kérdezné egy valamirevaló pszichoterapeuta :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha, most belegondoltam,és nem tudom. az biztos,hogy életemben ki nem jönne a számon, hogy "majd bevonzod" , inkább valami olyasmit,hogy bízom benned, és úgyis sikerülni fog/tudom, hogy meg tudod csinálni, szóval vmit a bíztatás vonalon, az értelmetlen tanácsok helyett.

      Törlés
    2. De a bizom benned/meg tudod csinalni pont ugyanennyire idegesito, amikor ugy erzed, hogy nem megy semmi. A bizom benned neha meg egy extra stresszfaktor is. De en sem tudom altalaban, hogy mit szeretnek hallani ezek helyett, es egy csomoszor mondom is oket, persze foleg akkor, ha igazabol nincsen epkezlab tanacsom az adott helyzetre. Pedig alapvetoen engem is idegesitenek ezek a mondatok, bar cinizmust nem szoktam belejuk erezni.

      Törlés
  2. milyen állás kéne? az enyémet épp rá akarom sózni valakire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. főleg piacelemző meg ilyen HR backoffice/toborzó állásokra jelentkeztem, elküldöd az álláshirdetést? vagy megadod az emailed, a blogodon nem találtam

      Törlés
    2. abszolút HR backoffice, csak olyan keveset fizet, hogy ajánlani is szégyellem. hirdetés még nincs.
      datakurs@freemail.hu

      Törlés
    3. sajnos tárgytalanná vált: egy 2 hónapja távozott kollégát akarnak felvenni, mert MEGGONDOLTA MAGÁT

      Törlés
    4. na, még csak most kapcsoltam, hogy emailt küldjek, sajnálom, de azért köszi, hogy szóltál! (és hát LOL at kolléga, ha szabad ilyen modorosan fogalmaznom.)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés