2014. június 27.

Szóval időközben itt Londonban is nyár lett, valamelyik nap már 26 fok is volt! És igazi napsütés, igen kérem, napsütés, pár napja tényleg megláttam magam egy üzlet tükrében, és rábredtem, hogy egészen pirosra égett az arcom. Mondjuk a napjaim  felét azzal töltöm, hogy mindenféle parkokban ülök, és olvasok, néha a szakdolgozatomhoz, többször inkább csak a saját szórakoztatásomra, amíg be nem zár a park, vagy olyan éhes nem leszek, hogy 2 fontért kell muffint vennem, különben elszédülök. Mindenesetre, olvassatok Khaled Housseinitől bármit, annyira fantasztikusan ír. 
 Egyébként meg, egy kicsit szomorú vagyok, mert úgy érzem, én vagyok az utolsó a földkerekségen, akit nem ért el ez a Fault in our starts őrület, mondjuk elolvastam két másik könyvét, és azok nagyon jók, olyan különlegesek a karakterei, annyi mindent tudunk meg róluk, és csupa érdekes dolog, és én nem akarok rákos tinédzserekről olvasni, én nem tudom elviselni az ilyen szomorúságot, mit csináljak, primitív lélek vagyok.
Jó nem beszélek többet mindenféle külföldi könyvekről, mert úgyse olvasta őket senki, és az úgy nem izgi. Vannak nálam magyar könyvek is, egy Grecsó Krisztián, egy Cserna-Szabó András, meg ez, hogy Edd meg a barátodat!, de ennek elfelejtettem a szerzőjét.

Közben történtek mindenféle dolgok is, mint mondjuk, hogy elmentem Brüsszelbe, csináltunk egy projektet, ahol most valami impact measurement manager vagyok, és nekem kellett kiválasztani a többi részben engem asszisztáló embert, és ez már most egészen félelmetes volt, hát honnan tudjam én, hogy ki a jó? De a projekt szerintem csupa jó lesz, demokráciáról meg emberi jogokról fogunk beszélni, és lesznek trénerek meg szponzorok meg mindenféle nagy szavak, amikhez nem értek, és szerencsére a pénzügyi résszel nem is nekem kell törődnöm. Csak igazából ilyen gyerekesen jó érzés, hogy belekerültek a mondatok amiket én mondtam a pályázatba, meg a felhívásba, meg mit tudom én. Tudom, tudom, másoknak 23 évesen igazi munkájuk nekem meg csak egy kis projektem 8 másik emberrel, ráadásul önkéntesen, de nekem ez most nagy cucc.
Ja meg az is, hogy publikációt írunk a csoporttársaimmal a csoportos terepmunkánkhoz, amit a módszertanos tárgyunkhoz csináltunk. Mármint, a CEU-n végzett évfolyamtársaimnak már biztos van több, saját publikációjuk, de köztünk most mindenki oda van, meg vissza. Mármint, hogy egyszer majd ki lesz nyomtatva a nevünk egy tudományos folyóiratban!!

Jelentkeztem még szakmai gyakorlatokra is, meg nyári egyetemre, ahova nem tudok elmenni, ha megkapom a szakmai gyakorlatot, meg ENSZ konferenciára (minek kínzom magam, úgyis mindenki oda akar menni??)

A szakdolgozatommal nagyjából még semmit nem haladtam, kivéve, hogy olvasom a Writing a dissertation for DUMMIES című könyvet (de ezt nem tőlem tudjátok), és egyre ijedtebb vagyok, mondjuk az esszéim tök jók lettek, úgyhogy akár még a legjobb minősítést is megkaphatom a szakdolgozatomra( waaat), ha szorgos hangya leszek a nyáron.

Most megyek, inkább megnézem a True Blood új részét, és elteszem magam holnapra.
True Blood!!
ez itt Jaffa (azt hiszem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése