2014. április 2.

Izrael meg minden

a Damaszkuszi kapu Jeruzsálemben

Az utóbbi 5 napban főleg annyi van, hogy eljöttem Izraelbe, és csupa szürreális élmény ér, kezdve az Izraeli légitársasággal, ami kifejezetten rettenetesen félelmetes, (de szerintem ezt mások is tudják, mert a járat félig üres volt, ), aztán hogy ellopták a fényképezőgépem, (ezért a vacak telefonos fotó) és hogy vagy 2 órát a rendőrségen töltöttem, meg egy rakás fegyveres katona társaságában, hogy éppen ordít a müezzin, láttam hol született Jézus és voltam az utolsó útján (Via Dolorosa), annyi pitát ettem, hogy otthon kiábrándító lesz a kebab vagy bármi hasonló, lealkudtam egy vacak 400 dolláros kompakt fényképezőt 250-re, de még így is sírok, mert az új, 2.8-as objektívemmel kb 20 fényképet csináltam mielőtt ellopták, minden csupa izgalmas, majd elmesélem. 
ja meg egy kép Tel Avivról!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése