2013. december 1.

DSC02118
DSC02119
DSC02123
Edinburgh



Csupa jó dolgok is történtek mostanában még, mint hogy voltam karácsonyi vásáron, mert London annyira fantasztikus, hogy itt már novemberben elkezdődik a karácsonyi szezon, találkpztam az unokatestvéremmel és ettünk finom sütit és aztán egy másik barátnőmmel, és tegnap egész nap Notting hillben mászkáltunk, voltunk a Portobello marketen, amit persze egy kicsit lefotóztam, de olyan sokan voltak, hogy aztán már nem volt igazán kedvem, igazából kicsit csalódott voltam, mert annyi turista van, hogy az nevetséges, nem mintha én nem lennék turista. Illetve, hadd pontosítsak, az árak olyan turistásak, és hogy annyi kacatot lehet venni, hogy az elképzelhetetlen amíg az ember oda nem megy és meg nem nézi magának. Aztán a vásár végén már van sok élelmiszeres és zöldséges stand is, ami nagyon jó, mert sokkal olcsóbb, mint a boltban,így vettem például spárgát is, amit sose szoktam enni, és nevetős boci sajtot, aminek van egy szofisztikáltabb neve is franciául,de itt az emberek nem olyan ügyesek, hogy ki tudják ejteni, ezért laughing cow sajtnak hívják.
és ezek a vintage vásárok is kiábrándítóak, mert én azt hittem, hogy micsoda választék lesz és milyen olcsó és milyen nagyon jó (mint, ehm, Berlinben), csakhogy vagy van választék, de akkor az árak is nevetségesek, vagy nincs választék és akkor minden egy font. mármint, tényleg, szerintem ha egy használt pulóver ugyan annyiba kerül mint egy új, az egy kicsit elrontja az egész örömét, még akkor is, ha ezt a pulóvert valaki kb 1970-ben kötötte és 100% gyapjú, vagy valami. de azért csak vettem egy arany pulcsit, ígérem, nem olyan rossz mint amilyennek hangzik, norvég minta szerű minta van rajta, ami arany, és gyapjú, jaj de tulajdonképpen itt egy kép, szerintem csodás. továbbá adtak hozzá ilyen christmas crackert, amiben volt egy kupon is. (amúgy most biztos az arany/kövecskés/flitteres/csillogó korszakomat élem, amit régen túl giccsesnek tituláltam, de ezt most vissza kell vonjam, mert az egyik magazinhoz kaptam egy arany körömlakkot, ami a legjobb dolog a világon.
továbbá elmentünk a shopping parti után a Fiatal és gyönyörűre, egy szép moziba, tényleg még a terem is szép volt!, és a főszereplő tényleg elég szemrevaló,nem tudtam nem azon gondolkodni, hogy én miért nem vagyok ilyen szép.
az exfiúm pedig megígérte, hogy eljön elém a reptérre, és hozzánk is meghívatta magát lényegében, ami egyrészt tök jó, másrészt viszont most nem csak magamnak kell magyarázkodnom, hanem anyámnak is, persze, ha a helyében lennék, én már elküldtem volna ezt a fiút a picsába, az apukám a legtutibb, ő nem szól semmit, csak hogy válasszak valaki gazdagot. nem tudom, hogy kell ezt. a laptop közelébe semmiképp nem engedhetem már, nehogy elolvassa a blogot.

de már csak 17 nap és látjuk egymást Budapest, anya, apa, meg a 7 macska. (ja mert most tényleg 7 macskánk van, kér valaki egyet, kettőt, ötöt? (ez a kérdés komoly))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése