2013. szeptember 6.

cuki díj

Szóval kaptam egy cuki liebster blog awardot Ellie-től, a kérdések alant, mert tudom, mind majd meghaltok hogy még többet tudjatok rólam.


1. Ha középiskolás vagy, szeretnél továbbtanulni? Hol, mit? Ha már 'továbbtanulsz', úgy gondolod, jó döntés volt? (és ugye milyen béna ez a Neptun?:D )
hát én már nem vagyok  gimnazista, amit igazából tulajdonképpen sajnálok (főleg hogy olvasok csomó középiskolás blogot,haha), mert akkor minden olyan biztos volt, és egyszerű, de legalábbis cseppet sem komplikált a mostani helyzethez képest. ha újra kezdhetném, amúgy emberjogi ügyvéd lennék, most a helyzet azt mutatja, hogy antropológus leszek, de szeretnék még egy második mesterszakot, mint mondjuk a jumanitarian studies erasmus mundus (overachiever much), vagy szociálpolitika, vagy nem tudom, igazából még egyáltalán nem tudom.
ja és a neptun szerintem teljesen kezelhető, ahhoz képest amilyennek az ETR tűnik.

2. Ha szerveznél egy zenei fesztivált, ki az a 10 előadó, akit meghívnál (ha biztosan igent mondanak, és lehet élő vagy halott)?
johnny cash, snow patrol, pink, the antlers, hurts, the xx, the national, foster the people, the hives, és birdy vagy sarah jaffe, nem tudok dönteni

3. Kedvenc novella?
Pályi András: A kerület órái, vagy valami ilyesmi címe van, meg az Örkény Egypercesek, bár gondolom ez nem túl kreatív válasz

4. Szerinted most mi fog történni Szíriában? Mi a véleményed az ügyről?
én nem akarok igazán politizálni ezen a blogon,és hát ugye a politikához sem érzem magam hozzáértőnek akármennyit is olvasok a témában, de engem zavar, hogy Amerika a világ rendőrének képzeli magát (és az is zavar hogy Németország is valami hasonlót játszik az EU-ban, ha már)

5. Kedvenc Beatles-tag?
hogy mi?

6. Mennyi ideig tudnál élni internet nélkül?
nem tudom, a tanévben kb egy napig, mert akkor szükséges, de nyáron sokáig szerintem

7. Mi az az étel, amit képtelen vagy megenni?
babfőzelék

8. Mi a véleményed Regina Spektorról?
aquired taste, nem hiszem, hogy tipikusan populáris zene, ahogy mondjuk a Joanna Newson körüli hype-ot se értettem igazán pár éve, akkor már inkább Birdy, vagy nem tudom.

9. Kedvenc idézet?
Life is too short to be scared.

10. Kedvenc videó?
Coldplay_Paradise


Én most nem tagelek senkit, mindenki csórja el szabadon, aki olvas, és válaszoljon ezekre a kérdéskre, mert szerintem tök jók, és amúgy is. Szóval inkább idelinkelek cuki jólöltözött bloggerlányokat akiket szeretek olvasni (bocs fiúk): 
Czikcakk PanniFanni,(ha én fele ilyen menő lettem volna 16 évesen!) Bikira  (jó, ők ketten vannak, de Bikira Roni gigacuki (amúgy valószínűleg gáz, hogy ennyiszer használom és ilyen módon a cuki szót, bocs)

meg a külföldiek:
Triple thread, Orchid grey, Schadenfreude, Yesterday's sweetheart, Stylish wanderer, 


3 megjegyzés:

  1. Bezzeg ha nekem cuki díjat adtál volna, akkor sztem kapásból kiesek a székemből, és legalább 5 évre kómába zuhanok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor talán jobb lenne ha a kanapéról interneteznél? :D

      Törlés
    2. Ne félj, én abból is ki tudok úgy esni. Max a gumiszoba védhetne meg! :D

      Törlés