2013. augusztus 12.

szánalmas vagyok, és önmagam ismételem de igazából rájöttem, hogy már nem is az bánt a legjobban, hogy vége a fiúval, hanem hogy ő már túllépett, én meg nem. túllépett bazmeg, de úgy hogy ő már kapcsolatban van,* én meg még szinte a lehetőségeimet se kezdtem el mérlegelni, 5 nap után.

a férfiak lehet hogy tényleg a Marsról jöttek, vagy én nem tudom mi van, hogy még egy teológus is ennyire megéri a pénzét.
és remélem csak azért vagyok szomorú mert este van és fáradt vagyok. (persze, hogy nem)




*és hát nehezemre esett nem odaírni facebookon, hogy világ proletárjai egyesüljetek

1 megjegyzés:

  1. azért lépett túl, mert nem is törődött veled soha igazán, csak kihasznált, ezért volt neki olyan könnyű gondolatban megszabadulnia tőled. tudom, hogy ez annyira nem egyszerű, de nem érdemli meg, hogy foglalkozz vele.

    VálaszTörlés