2013. július 8.

még trágárabb

az egyik éjjel meg az volt, hogy a fiú békésen aludt mellettem az ágyban, én meg arra ébredtem, hogy azt álmodtam, hogy az egyik volt csoporttársammal csókolóztam (akiért kicsit, najó, nem kicsit odavoltam az első évben, vagy inkább az összesben) és ennek tisztára örültem, kár hogy aztán az álom végére hideg lett és fehér (mondjuk igazából is fehér bőre van, gondolom, csak nem úgy mint egy Dávid szobornak) mint egy vámpír és kinevetett a nagy fejével, (ekkorra lett nagy), és kiderült, hogy mégsem szerelmes belém, és akkor nagyon szomorú voltam.

pedig ez a fiú vagy hónapok óta esküszöm, eszembe sem jutott, tényleg nem, (kivéve mikor összefutottunk az utcán, és azon gondolkodtam vagy 3 napig, hogy miért nem írtam neki utána facebookon, de ez is hónapokkal ezelőtt volt), és tisztára szégyelltem magam, hogy ez akkor most valami mentális megcsalás, vagy nem?
 és még komolyan bűntudatom is volt, kivéve hogy aztán rájöttem, hogy a fiú arról álmodik, hogy hármasban szexel velem meg még valakivel (lehetőleg az olasz csajjal) és ettől kicsit meglepődtem/elborzadtam, igaz, aztán megállapítottuk, hogy én az ijedtségtől még a bugyim se merném levenni, neki meg nem állna fel, szóval gondolom probléma megoldva.

1 megjegyzés:

  1. szia:) kaptál tőlem egy díjat!
    részletek:
    http://elliekorbeugral.blogspot.it/2013/07/liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés