2013. július 25.

Adrienn most tudta meg, hogy


Szóval nem tudom szó nélkül hagyni, hogy Corvinus szociológia államira idén 360 a ponthatár. 360!!! Úgy értem, komolyan, kb hármas érettségivel be lehet kerülni a Corvinusra? Mármint most nem akarok képmutató lenni, én se summa cum laudéval végeztem el, mit vagyok ilyen büszke meg nagyképű, de hogy az Eltére meg a Corvinusra meg a többi jó és népszerű helyre idén majdnem százzal kevesebb ponttal be lehetett kerülni.. mi van itt kérem.

(mondjuk, szerintem akinek már sok pontja van, és  egy kis pénze esze már rég elment külföldre, no de nem mondok ilyeneket, nehogy úgy járjak mint Malala)



3 megjegyzés:

  1. Mint ELTE TÁTK-os, teljesen egyetértek veled és fel vagyok háborodva.
    És még azt se lehet mondani, hogy majd kihullik a "férgese", mert sajnos egyre kevesebb a jó tanár is, aki kihullajthatná... Pénz sincs egy csomó gyakorlati kurzus indítására, már tanár sincs, és akkor így ennyi ponttal be lehet kerülni?
    Nem jól van ez így :(

    VálaszTörlés
  2. ez nem azért van, mert a jelentkezők pontszínvonala ilyen rossz volt? tehát ha most csúnyán akarom mondani, konkrétan a férgese jelentkezett oda (nyilván nem ti, meg amúgy megjegyzem, h én is elte tátkon végeztem), kevés ember és nem túl sok ponttal.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem idén azért más volt a dologban, mert nem létezik, hogy ilyen szinten elszúrják az érettségiket. Ugye idén azért elég sok változtatás volt, tüntetés és követelések, meg sok szakra kellett emelt szintű érettségi, mégis 270 pontért már meg lehetett kapni az állami helyet. Na de ha már van egy emelted, alapból durva lenne, ha még úgyis csak 270 pontod lenne, szóval itt most módosítottak valamit... Na meg nézegettem a statisztikákat, nem egy olyan szak van, ahová több embert vettek fel, mint a keretszám, és mind állami helyre. Szóval kétlem, hogy most azt kellene gondolni, hogy ez lesz a debilgólyák éve. Szerintem szimplán betojt az állam, hogy minden fiatal le fog lépni külföldre (idén 50ezerrel kevesebben jelentkeztek, ami nem kis szám), hogy ott sulizzon, ezért rendeztek egy ilyen kedvcsináló felvételit. Egyébként én nem hiszek abban, hogy az érettségieredmény tükrözné az emberek értelmi szintjét. Az, hogy mit hozol össze a középsuliban, motiváltságtól és szorgalomtól függ, a motiváció meg nem mindenkinél bukkan fel időben, így a szorgalom is elmarad.

    VálaszTörlés