2013. április 18.

hogy is mondják ezt, ja igen, Isten tényleg nem ver bottal.
mondom sorrendben:
-a fiú mellékes, captain obvious információként megosztja velem, hogy hát igen, a nem is tudom milyen nevű atyával ma azt tárgyalták hogy milyen rossz, hogy 10 éve nem volt szerelmes (mi volt az előző barátnőiddel akik közül az egyikkel 2,5 évig jártál? és hogy lehetséges, hogy 10 évig tényleg ne szeress egy lányt sem, barátocskám? nem lehet, hogy a fiúk érdekelnek?) a.k.a. engem se szeret, ugye.
-sírok ezen egy kicsit, csak hogy másnapra diagnosztizáljam magam, hogy nekem biztos genitális herpeszem van
-rettegek még pár órát, csak hogy elmenjek az orvoshoz, aki azt mondja, nincs, amitől én halál boldog vagyok vagy egy órán át
-amikor a fiú megállapítja a gyógyszer nevére, hogy biztos candidám ehm, candidánk van
-a lakótársam megállapítja, hogy én tul.képpen bele vagyok esve ebbe a fiúba
-tovább rettegek, ma reggel elmegy orvoshoz, kiderül, hogy nincs candidánk, semmi baj
-csak hogy kiderüljön pár óra múlva, hogy az ieltsen az egyik modulban túl kevés a pontom 0.5-tel, persze, hogy

hab a tortán szcenárió: amikor kiderül, hogy viszonzatlanul szerettem meg ezt a fiút én meg majd síró görcsöt kapok jó esetben hazafelé a buszon, rossz esetben a fiú előtt

3 megjegyzés:

  1. ez a fiú nem csak h nem szeret téged, de méghozzá akkora paraszt is, hogy így szeretné a tudtodra adni, h ne is számíts tőle semmiféle elköteleződésre, és legitimálja a saját maga számára, h majd leléphessen, ha jön egy másik csaj, aki jobban kell neki.
    kidobni haladék nélkül, mielőtt évekre a sárba tapossa az önbecsülésedet.

    VálaszTörlés
  2. egy +1 többet mond minden szónál...

    VálaszTörlés
  3. én sem tudok többet mondani, csak annyit, hogy nem éri meg sírni miatta. tényleg :(

    VálaszTörlés