2013. január 9.

izgi újévi mém:

1. What did you do in 2012 that you'd never done before?



voltam Berlinben

2. Did you keep your 2012 new years' resolutions, and did you make more for 2013?
nem emlékszem mi volt a fogadalmam, gondolom nem is voltak igazán fontosak

3. Did anyone close to you give birth?
nem, ill. a nagynéném de, bár 2011-ben

4. Did anyone close to you die?
nem

5. What countries did you visit?
Németország, Ausztria, Lengyelország, Belgium, Hollandia (kicsit), Szlovákia

6. What would you like to have in 2013 that you lacked in 2012?
fiúk 
7. What date from 2012 will remain etched upon your memory, and why?
nem tudom, nem emlékszem dátumokra, még arra se amikor eltörtem a lábam, vagy hazasántítottam az államvizsgámról

8. What was your biggest achievement of the year?
lett egy diplomám? már ha a szociológiát teljesítmény megcsinálni.

9. What was your biggest failure?
a szakdoga bírálat, epic fail.

10. Did you suffer illness or injury?
persze, csomót, mondjuk eltörtem a lábam, volt bélférgem, undorító bőrkiütésem, ekcémám, fülgyulladásom, meg mindenféle sima fertőzésem

11. What was the best thing you bought?
sony nex5n, meg a barna cipőm

12. Whose behaviour merited celebration?
uh, hát mondjuk a pussy riot lányok említésre méltók szerintem.

13. Whose behaviour made you appalled and depressed?
nem tudom. sokmindenkié és nincs kedvem felsoroni.

14. Where did most of your money go?
You mean my parents'? 
Berlinben sokat költöttem, könyvekre, ruhákra alkoholra főleg.

15. What did you get really, really, really excited about?
csak a szokásos, ruhák, utazások, Berlin, Poznan, Agora-Bp.

16. What song will always remind you of 2012?
valami Hurts, talán. vagy simple plan, de az tök gáz.

17. Compared to this time last year, are you:
i. happier or sadder? közömbös, bár kevesebbet szorongok kicsit.
ii. thinner or fatter? nem tudom, mert tavaly ilyenkor épp csak hazajöttem Indiából amikor lefogytam, de most is fogytam mert beteg voltam, szóval sztem kb egyforma
iii. richer or poorer? you mean my parents? the same i suppose.

18. What do you wish you'd done more of?
olvasás, írás, meg mulatnom is többet kellett volna.

19. What do you wish you'd done less of?
semmit, ez az,nem csinálok semmit.

20. How did you spend Christmas?
a családdal, uncsi volt

21. Did you fall in love in 2012?
nem

23. How many one-night stands?
egy se, uncsi vagyok és konvencionális

24. What was your favourite TV program?
nem is tudom, alig nézek tv-t, de Poirot, mint mindig

25. Do you hate anyone now that you didn't hate this time last year?
nem

26. What was the best book you read?
nem is tudom, csak azokat olvasom el, amik bestek. de az Irtó hangosan és borzasztó közel eléggé tetszett

27. What was your greatest musical discovery?
BOY




28. What did you want and get?
recovery

29. What did you want and not get?
a szociológusfiú nem tudom,nem mentem vissza Ázsiába, de ezt még megtehetem

30. What was your favourite film of 2012?
perks of being a wallflover, vagy nem is tudom
talán nem, a könyv sokkal jobb, persze

31. What did you do on your birthday, and how old were you?
22, és ittam bort

32. What one thing would have made your year immeasurably satisfying?
ha mondjuk eg perc alatt visszaforrasztják a lábam, vagy nem is tudom, túllépek csomó mindenen amin igazából még most se tudtam

33. How would you describe your personal fashion concept in 2012?
prepfection, már mondtam. jó meg csomó pöttyös blúz

34. What kept you sane?
a könyvek és az utazás, klisé

35. Which celebrity/public figure did you fancy the most?
nem tudom...

36. What political issue stirred you the most?
nem vagyok olyan elképesztően jártas a politikában, de mondjuk az örmény igen 

37. Who did you miss?
cs

38. Who was the best new person you met?
nem is tudom, több volt, és mindannyiuk best volt

39. Tell us a valuable life lesson you learned in 2012.
aj, micsoda klisé kérdés. 
go do.
40. Quote a song lyric that sums up your year.
you can get out of this party dress, but you can't get out of this skin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése