2012. november 18.

  • mi kellene vasárnap este, mint a mém másik fele:

  • 51. last time you got a portrait taken by a photographer? nem tudom, lehet, hogy a tablómhoz
  • 52. do you think musicals are cheesy? nem feltétlen, igazából szórakoztatnak, bár nem nézek olyan gyakran ilyesmit. viszont a bollywoodi musicalek szerintem külön kategória.
  • 53. is christmas stressful? nem tudom, talán, egy kicsit.
  • 54. ever eat a pierogi? igen
  • 55. favorite type of fruit pie? almás, vagy meggyes
  • 56. occupations you wanted to be when you were a kid? professzor, pszichiáter, író- micsoda intellektuális gyerek voltam
  • 57. do you believe in ghosts? nem? de az angol könyvben volt egy igazi fotó egy szellemről, akkor most már nem tudjam mit higgyek
  • 58. ever have a deja-vu feeling? igen
  • 59. take a vitamin daily? igen, kétszer is mostanában
  • 60. wear slippers? nem, csak ha muszáj, mondjuk a kórházban
  • 61. wear a bath robe? nem
  • 62. what do you wear to bed? valami pólót meg pizsamanadrágot, meg mindenféle csipkés trikót ha nyár van, mert akkor azt képzelem én is ilyen szekszi vagyok (de azért tudom, hogy nyilván nem, ne aggódjatok)
  • 63. first concert? nem emlékszem, de gyerekkoromban bizonyára halász judit
  • 64. wal-mart, target or kmart? interspar.
  • 65. nike or adidas? adidas, a ruhákat illetően,bár szerintem mindkét márka a borzalmas fogyasztó társadalom csúcsa, úgyhogy inkább asics edzőcipőm van, mint az idegesítő amerikaiaknak
  • 66. cheetos or fritos? egyik sem, attól tartok
  • 67. peanuts or sunflower seeds? az elsőre allergiás vagyok, (most már tudjátok mivel lehet megölni,hha) a másodikat nem szeretem. 
  • 68. favorite taylor swift song? ehhez most meg kellett hallgatnom pár dalt, hogy tudjam mi van, mind túl sok az öreg füleimnek, de akkor back to december
  • 69. ever take dance lessons? szerintem én vagyok az egyetlen lány a földön aki nem járt táncórákra, pedig a dédnagyanyám valami hírös tánctanár volt
  • 70. is there a profession you picture your future spouse doing? egy ügyvédhez feleségül mennék, mert gazdag az is társadalomtudomány egy kicsit, vagy olyasvalakihez aki ugyan azt csinálja mint én,de igazából nekem mindegy, csak nem tudom, egy atomfizikussal miről beszélnék, vagy a lefolyószerelővel?
  • 71. can you curl your tongue? nem
  • 72. ever won a spelling bee? nem?
  • 73. have you ever cried because you were so happy? nem
  • 74. what is your favorite book? kundera-a lét elviselhetetlen könnyűsége vagy a perks of being a wallflower,
  • 75. do you study better with or without music? nélküle
  • 76. regularly burn incense? ah fúj semmilyen
  • 77. ever been in love? nem tudom, azt hiszem?
  • 78. who would you like to see in concert? snow patrol,xx, andrew belle meg még egy csomót akik most nem jutnak eszembe
  • 79. what was the last concert you saw? musica moralia
  • 80. hot tea or cold tea? hoooot
  • 81. tea or coffee? tea, mindig
  • 82. favorite type of cookie? csokis
  • 83. can you swim well? igen, 7 éves korom óta
  • 84. can you hold your breath without holding your nose? igen
  • 85. are you patient? annak tartom magam
  • 86. dj or band, at a wedding? band, perszehogy
  • 87. ever won a contest? igen, biológiát és angolt
  • 88. ever have plastic surgery ? ha csak nem szükséges, kizártnak tartom
  • 89. which are better black or green olives? egyik se
  • 90. opinions on sex before marriage? szerintem oké, modern korban élünk, mindenkinek joga kell legyen eldönteni, hogy ki érhet hozzá hol és mikor, és nem értek egyet a gonosz ápolónénikkel akik halálra rémítik a tinédzsert, hogy ha szexelsz a julival/gézával a pokolra jutsz, de minimum HPv-t kapsz és borzalom, használj óvszert fiam, kérdés megoldva
  • 91. best room for a fireplace? nekünk a nappaliban van, szerintem ez elég jó hely. 
  • 92. do you want to get married? idáig mindig ezt hittem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése