2012. november 6.

jesszusom, mától azt kell mondjam 22 , ha megkérdezik hány éves vagyok, crazy.

12 megjegyzés:

  1. 22?
    Jézus, pofátlanul fiatal vagy. :)
    Boldogot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!
      az az elképesztő egyébként, hogy egyszerre jövök rá, hogy ó fiatal vagyok, tényleg, és hogy amúgy, elkerülhetetlenül öregszem is, mert jövőre már 23, aztán meg 24 ami igazi felnőttnek hangzik már, nem csak valami felelőtlen egyetemistának.

      Törlés
  2. Boldogat! - Az öregedés elkerülhetetlen. : DDD

    VálaszTörlés
  3. Úristen, de fiatal vagy! :)
    Boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
  4. juhú, boldog születésnapot. :D

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot! Élvezd ki a 22-t!

    VálaszTörlés
  6. boldog születésnapot! és nem crazy egyáltalán :)

    VálaszTörlés
  7. én még mindig azt mondom, pedig nem is annyi vagyok.:/ utólag is HBD!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, ugyan, néha azt hazudom véletlen, hogy 19 vagyok:D (és el is hiszik,kac)

      Törlés
  8. bsz, jesszusom akkor én mit szóljak? :D nekem ez 4 éve volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de ugyan már, rólad egyáltalán nem az jut eszembe, hogy úristen, 26, milyen öreg,nem is nézel ki olyan soknak, mondjuk tőlem még mindig megkérdezik vagyok-e már 18..

      Törlés