2012. október 2.



el kellett csórjam ezt a mémet, amit mindenki csinál, mármint valahogy csak álcáznom kell, hogy üres vagyok, nincs mit mondanom,khm.(tudom, tudom, sokkal jobb lenne, ha csak egyszerűen befognám, khm)
mai hangulat: unott, semmilyen
mai siker: találtam egy angoltanárt és egy némettanárt, már csak fel kell hívjam őket
mai szükséges: kimosni a ruhákat
mai make up: nincs, unalmas vagyok
mai outfit: fekete nadrág, fehér blúz, szinte ilyen, a rozsdaszínű sál szintén Indiából meg a barna kabát
mai tennivaló: mármint a nap hátra lévő részére vonatkozóan? fogat mosni biztosan, ja meg anyámnak szerkeszteni valami dokumentumot
mai elmélkedés: miért nem élek 1912-ben
mai függőség: puding
mai unalmas: minden
mai legjobb pillanat: vettem egy fekete kardigánt, és csipkés mintája van
mai különlegesség: balerinacipő volt rajtam. szinte soha nincs rajtam cuki cipő mióta eltört a lábam
mai olvasmány: nem volt, attól tartok. illetve olvastam valamit az indexen, viszont néztem Downton abbey-t!
mai zene: Andrew Belle

3 megjegyzés: