2012. július 14.

700

Igazából ma várost nézni akartam, de szakad az eső már megint, és még a kislábujjam sem akarom kitenni a hostelből. Meg amúgy is, a kedves amerikai fiú akivel titkon múzeumba akartam menni, már úgy is elment, holnap meg elmegy Kölnbe. Meg amúgy is, idegesítő volt, hogy mindig a saját viccein röhögött.
Tegnap csináltunk 107 vodka jellyt az egyik hosteles lánnyal, mert búcsúpartija volt, így mindenkinek jutott 12 (:D), a mi tornyunk nagyobb volt amúgy, meg volt benne  fenyőfaízű zöld is, aztán mindenki jól berúgott, bár nem hiszem, hogy a vodka jellytől .
De mégis az a legnagyobb baj, hogy összetört az esernyőm, és hogy most vennem kell egy újat, pedig megfogadtam, hogy nem vásárolok többet legalább július végéig nem, mert már most vásároltam 2 ruhát, és két ujjatlant (bár ez kellett), mi lesz itt.
Már megint unalmas vagyok, na de majd ha költözöm!
(kac)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése