2012. június 28.

your heart beats like a subway train

Ma hallottam ezt amikor a Libriben voltam, és én még soha nem figyeltem azelőtt ennek a dalnak a szövegét, de most hogy már meghallottam, azóta ezen szórakozom. Ja meg még ennek a számnak a francia változatán, ami valójában félig francia félig angol, wtf, az oké, hogy francia kanadaiak vagytok, de döntsétek már el, milyen nyelven akartok énekelni, mer' ez így olyan '98-as. Az énekes fiú meg úgy néz ki, mint valami alkalmazott közgazdász. Vagy azok a szexi fiúcskák, akik mindig a FAKT irodájából jönnek ki, komolyan mondom, miért nem lettem voltam G vagy K karos, már biztos házas lennék.*

De amúgy nem is erről akartam írni, hanem hogy tegnap még voltunk piknikezni is a Mátyás téren, a paplak megett ittunk vagy 4 órán át, aztán ma reggelre meg úgy húzott a fejem, hogy azt sem tudtam, hol a szoba. (Pedig amúgy nem is rúgtam be, de ezt nyilván ki hiszi el ezek után:D) Jó jó, tudom, elég a tinédzser ivós sztorikból, de szerintem ezeket a piknikeket hagyománnyá kellene tenni, volt fánk, meg mini croissant, meg mézes linzer meg persze a törpe agár.
Továbbá voltam ma fehérneműt vásárolni, mert volt ilyen skiny törzsvásárló kuponom**, ahol az eladó csaj állandóan egy számmal nagyobb melltartókat akart rám tukmálni, de hát most komolyan, mit csináljak ha nekem a legkisebb kosár kell, hát bocs, csak mert nem vagyok olyan vékony mint te, attól még kicsi a mellem. Meg miért van az, hogy az összes melltartónak olyan az alakja, mint egy fagyiskanálnak, basszus, senkinek nincs fagyiskanál alakú melle. És minek, miért hitessem el az emberekkel, hogy nagy és fagyiskanál alakú mellem van.? Vagy legalábbis azt, hogy nagy. Mikor nem nagy. De ez nem is az én mellemről szól (hha) hanem egyáltalán mindenkiről, akik felveszik ezeket az izé.. ruhadarabokat, amiket a kínai boltban, a H&M-ben meg a La Perlánál meg mit tudom én milyen pofátlanul drága üzletekben lehet kapni ötezerért valami csipkedarab bugyit (haha, még ha csak annyi lenne, tudom.) Nekem mindig az jut a naív eszembe, hogy majd egyszer jól kidob valami fiú, amikor rájön, hogy az egész mellem egy nagy hazugság. Vagy ha nem, akkor rettenetesen csalódott lesz. Ezzel most nem a borsószem effektusos párnázatlan melltartónak nevezett izéket akarom propagálni, félre értés ne essék, el nem tudom képzelni, hogy az kinek áll jól a fehérnemű modelleket és Palvin Barbarán kívül, ja de a francia nőknek biztos, nekik mintha minden jól állna, és mintha az összes borzalmat magukra húznák, húzhatnák, minél androgünebb annál jobb, vagy nem tudom. 




*Amúgy ezt kizártnak tartom. Apám meg előre sajnálja már most a férjem, vagy akárkim.
**tisztában vagyok vele, hogy ezzel most kellően sznob benyomást keltek, bocs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése