2012. június 9.

Hát tessék, megosztok olyan sötét titkokat is, hogy nem mentem el az egyik (hhö) mesterszakos felvételimre, kisebbségpolitika, mit képzeltem én komolyan, hogy én majd egész életemben olyanokat fogok hallgatni, hogy szegény halmozottan hátrányos helyzetű fiúcska sajnálja, hogy megcsinálta a 8. osztályt, mert így kevesebb segélyt kap?
Én ehhez azt hiszem nem vagyok elég elhivatott, bocs.

De amúgy is, szerintem én úgy is az a fajta élvhajhászó presztízséhes szerencsétlen vagyok, aki vagy azt csinálja amit szeret és akkor élete végéig sajnálja, hogy nem gazdagodott meg/tett szert nagyfokú társadalmi megbecsülésre, vagy minderre ugyan szert teszek, de 45 éves koromra, 3 gyerek után és valami kellemetlen túlsúllyal/clamidiával rájövök, hogy marhára boldogtalan vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése