2012. május 30.

Na tessék, már megint szánalmas vagyok, 13 órát aludtam (!!!) és még mindig olyan vagyok mint akit fejbe vágtak, mi ez már, régen nem voltam ilyen, fitt voltam meg erős, nem ilyen bokatörött*, sánta, elbutult, ó az ifjúkorom. Na, de komolyan, szerintem ez a bokatörés az IQ-mat is csökkentette, vagy nem tudom mi van, hogy bukdácsolok a vizsgáimon, én nem szoktam csak úgy bukdácsolni, csak ha mondjuk közgazdaságtanról van szó,még a statisztikát is megcsináltam, négyes lett, és a tanár sajnálta, hogy nem ötös.
Tegnap két vizsgám volt, és az egyikre nem mentem el, a másik úgy megviselt, és olyan fáradt voltam, ez az egyetemi pályafutásom csődje, komolyan mondom. Mondjuk, talán én vagyok az egész elcseszett szociológia csődje. fml.
De azért nézek mindenféle antropológia mesterszakokat meg ösztöndíjakat, utálom, hogy amikor megállapítom, hogy én erre akarok jelentkezni, akkor a bottom line mindig az, hogy ja igen, egyébként tavaly 170 jelentkezőnk volt, és csak kilencet** tudunk felvenni. Anyátokat***. És még kritériumok sincsenek megadva, az ember azt sem tudja, hogy egyáltalán van-e esélye. Mondjuk én igazából nem érzem magam elég felnőttnek ahhoz, hogy mesterszakos legyek jövőre, aztán meg egy év múlva phd lennék, mármint mindenhol úgy van megadva, hogy egyébként csak MA-ra nem vagy nem szívesen veszünk fel senkit. Én meg nem tudok semmit.
Kedves férfi olvasóim, olvassátok ezt a blogot, vagy vegyetek példát, vagy amit akartok, kockás inget.****





*de itt a fiúnak 0:24-nél még az enyémnél is rosszabbnak látszó vágása van, és ezen meglepődtem/összerándultam/elérzékenyültem egyszerre
**nem ez mégcsak nem is Harvad, ha ilyesmit nevetnétek a bajszotok alatt.
***mióta káromkodom ennyit?
****nem mintha nem gondolkodnék azon, -egy átlag,(nem corvinusos,hhö) fiú öltözködéséből kiindulva- hogy vajon a szerzők közül hányan melegek.

2 megjegyzés:

  1. A mesterképzés csak a hab a tortán, az nem vészes. A PHD az már más világ, az sokkal komolyabb munkát igényel, aki oda kerül, azzal megszerettetik az olvasást is:) A felnőtté válás viszont nem iskola függvénye, mert sok diplomás van, magasabb iskolai végzettséggel és elég sokan még 30 éves korukra sem tudtak felnőni. Az igazi leckéket az életben tanuljuk és nem az iskola falain belül:)

    VálaszTörlés
  2. tudom, tudom, amúgy szinte már el is szégyelltem magam, hogy azt képzeltem, én valaha is phd leszek,hm.

    VálaszTörlés