2012. február 2.

patetikus poszt, vol, 8732754

A túl meleg gyapjúpulcsi nyilván csak az utolsó csepp volt a pohárban ezzel, meg mindennel kapcsolatban. Főleg a bloggal, meg ezzel a bejegyzéssel. Mondjuk. Nem is tudom, mit mondjak, hogy mondjam, bár sokszor lefutottam már ezt a kört, és hát hiába, ez akaratlanul is kezd túlzóan drámai lenni, és már a jóöreg* magyartanárnő is megmondta, hogy túl sok töltelékszót használok, és egyáltalán túl kicsi a szókincsem, meg modoroskodok itt feleslegesen, pedig tudhatnám, hogy úgy sem olvas senki hogy az ilyesmit nem csak hogy nem illik, de nevetségessé is válik az ember, és egyáltalán nem menő. Nos ami pedig a blogot illeti, már régóta sejtem, hogy halott ez itt, vagy legalábbis haldoklik, már vagy szeptember óta, rémesen nehéz bevallani magamnak, megválni még nehezebb. Naív vagyok, és nem hiszem azt, hogy vacak "író", hahh, blogger vagyok, nem képzelem, csak feleannyira, hogy valójában rém unalmas az életem, mint amennyire egyébként is tenném (ha csak fele olyan izgalmas lenne, mint facebookon!), nem kezdek el mindenféle vacak dolgot gondolni magamról, csak mert lényegében senki nem olvas (ó szia anya!)  nem vagyok hajlandó ezen rágni a körmöm.És aztán, az egyértelmű lépés, hogy valami újat kelleni kezdeni, az elvetélt wordpress/tumblr kezdeményeket nem igen érdemes említeni sem ha jól sejtem, de azért most mégis megteszem(:D)
(Hadd említsem meg, hogy hányszor majdnem kihátráltam ebből a posztból, bár holnap úgy is kitörlöm, ha.) 
Na de hogy ami a többi blogszolgáltatónál megy,én azt nem tudom, talán nem is akarom kezelni. Az egyik rémesen lassú a másik bonyolult, megtanulja az ember, értem én, de az egész kellemetlen, a wordpress fantasztikus, de olyan külföldi érzetem lesz tőle, hogy csak függök ott egymagamban egy rakás külföldiül megírt okosság közt, talán nekem is ezt kellene tennem, igen, külföldiül írni, de talán az már nem is én lennék, és vannak azok a szolgáltatók amelyek rémesen buták, vagy mindenáron regisztrálni kell ahhoz, hogy kommentet küldhess,ami szerintem szintén idegesítő, és most komolyan nem tudom, mit tegyek. A tumblr meg, tele van midnenféle képekkel, amik szépek és jók, de senki nem tudja ki követte el őket, emberekről aki túl tökéletesek, lakásokról, amik csak Skandináviában fordulnak elő, idézetek és bölcsességek amiket ki tud megfogadni, ruhák, amiket meg senki nem engedhet meg magának. A b13 kezelhetetlenül bonyolult, a blog.hu mindent csinál csak azt amit én akarok, azt nem és egyébként is, nem akarom, hogy ugyan úgy nézzen ki a blogom mint 42867254 másik emberé, talán nem mégis csak maradni kéne a blogspotnál, csak valami arculatot váltani vagy nem tudom, mi a franc van, mi legyen, zavart vagyok ideges, és miért képzelem azt, hogy van valami mondanivalóm, ami bárkit is érdekelhet.



*Ez is költői túlzás, perszehogy.  Bár tényleg öreg volt. vagy mint a nagymamám.

4 megjegyzés:

  1. na, na, én olvaslak, igaz, meglehetősen szótlanul.

    egyébként tényleg ne gondolj csúnyákat magadról emiatt. másrészt meg, ha nem tudod, mit csinálj... nekem nagyon bejött ez a majdnem egy hónapos szünet eddig, olyannyira, hogy azon a ponton vagyok, amikor teljesen apatetikus vagyok a blogom sorsával kapcsolatban, nem érdekel, nincs sürgető érzés, hogy gyorsan írjak valamit, mint régen... egyszerűen nem hiányzik. szóval, akár ez is lehet megoldás, ha nem félsz tőle, max. te visszajössz kicsit hamarabb. :D

    (mármint, remélem, érzékelhető, hogy ez most nem egy lekoptatós komment akar lenni, hanem valamiféle suta tanácsadás.)

    VálaszTörlés
  2. hát igen, vagyis nem tudom, lehet, hogy ezt a szánalmas tinédzserkoromból itt maradt íráskényszert valami hasznosabbra kellene fordítanom, mint mondjuk, a szakdolgozatom. de lehet, hogy szövegírónak kéne mennem, valami spam oldalhoz.(miél alantasabb legyen,érted)

    VálaszTörlés
  3. de talán csak az a baj, hogy nem is tudom, mit akarok.

    VálaszTörlés
  4. na, hát azért mondom. take a break, aztán majd meglátod.


    egyébként ha már itt tartunk, nem tartunk egy válságkezelő berúgást valamikor hamarosan? :D

    VálaszTörlés