2011. november 15.

fene a fejemet, hogy mindig ilyen kétes bizniszekbe keveredek, vagy ha nem, akkor csak szimplán elfelejtem mit ígértem.kár, hogy nem születtem menőnek, mert akkor legalább illene az imázsomhoz,mint a kedves lengyel fiúnak a sailor moonos facebook profilkép.

no jó igazából csak az van, hogy vaterán vettem egy cipőt elvileg, de nem akarom már igazából átvenni, egyrészt, mert rettenetesen messze kéne menni érte, másrészt meg, nincs is rá szükségem, jó hogy erre utólag jövök rá.*

ma megyek,beoltatom magam malária ellen elvileg, meg végre kötök egy előfizetést a telefonomhoz, ami egyébként tényleg okosabb nálam, az embernek lassan félnie kell a technikától.
most mennem kell, nehogy lemaradjak a csoportos interjúk alapjairól.





*aki ért az ilyen vaterás jogi kérdésekhez, üzenhetne nekem, mert a gyakorikérdéseket elég kétes eredetű információforrásnak ítélem meg, és nem tudom mit kell tennem, hogy korrekt maradjak, nem mintha ez lehetséges lenne, szándékaim miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése