2011. november 8.

14



most jutott eszembe, hogy valaha elkezdtem egy ilyen 50napos mémet, most meg unatkozom, mivel nincs zh a láthatáron, nincs más hátra, mint folytatni, nem de?

14. Fictional book (regény?)
most éppen Molnár Ferenctől az Andor című könyvet olvasom, ami nem túl ismert mű ha jól hiszem, ám viszonylag szórakoztató, kissé sekélyes volta ellenére. Kedvelem a főszereplő karaktert, Andort, pont olyan gyarló, mint én. Előtte meg a Negyedik kezet olvastam John Irvingtől, ami alatt olyan érzésem volt, hogy csak várom és várom, hogy történjen valami de nem történt semmi, habár nem is jutottam el az utolsó 50 oldalra soha.

15. Ha hallanád a gondolataim
lenne egy rakás aggodalom meg szorongás, moodswings, ruhák, és különben meg, üres az életem, mert végignéztem a True blood összes részét.

16.Egy mű
hha. nem is tudom.
ja, de, evidens, Rune Guneriussentől ez, vagy bármi más.

17. Ha holnaptól lehetne csak úgy űrutazni
Hát én mennék. Vagy nem is tudom, egy bizonyos fokig ezt az utazás fogalmának a megszentségtelenítésének érzem, szóval lehet,hogy mégsem.

19. Egy képességed:
hhha. Ilyen furán szét tudom nyitni a lábujjaimat. Mástól még nem láttam, kac.

20.Hobbi.
jaj, hát. vesztegetem az időm, természetesen. De szeretem a könyveket, amik elég izalmasak ahhoz, hogy ne hagyjam őket félúton abba.

21.A tökéletes család receptje
Alapvetően gondolom kellenek szülők és gyerekek, de a nemüket nem határozon meg, mert az nem előfeltétel.Moreover you'll need 2 tablespoons of flatscreen, and some chineese takeaway
Na jó, nem. Kell még egy ház ahol van egy nagy zöld kert, megfelelő mennyiségű utazás, sok rokon, egy nyaraló Maine-ben, vagy esetleg a Balatonnál sok megértés, kellő együtt töltött idő, egy mosogatógép (ellenkező eset túl sok vita forrása lehet) soha el nem fogyó tiszta kiskanál, és persze, a turista bakancs.

22. Egy szereplő, akivel tudsz azonosulni
House, hát micsináljak.

23.Egy ember akivel örülök, hogy találkoztam
E

2 megjegyzés:

  1. én is szét tudom nyitni a lábujjaimat olyan furcsán! mi vagyunk a legyezőlábúak. :D

    VálaszTörlés
  2. haha, tudtam én!
    :D

    VálaszTörlés