2011. augusztus 6.

Terve,

Helsinkiből. amúgy svédül szebb szerintem, ó Helsingfors.
ma volt tánc a múzeumban, Marimekko, parlament, fotókiállítás és hideg és eső, és Ben and Jerry's.
rájöttem hogy meg kell javítanom az életem, erre már jobb szót nem lehet használni, mert én már eljutottam odáig, hogy fél órán át gondolkozom azon, hogy hozzászóljak-e valakihez, és itt nem mondjuk életem szerelmére gondolok mondjuk, vagy valaki hasonlóan fontosra, hanem a bolti eladóra és én nem tudom ilyenkor már mit kell csinálni. mert túl sok minden van amit nem akarok feladni, nem lehet csak úgy, ha már idáig megcsináltam, akkor tovább is kell, egészen a végéig, mert van itt több is, nekem biztos hogy jut több mint ennyi, ha nem nem,akkor legalább tudom, hogy ennyi volt, és megpróbáltam.
a viszonlátásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése