2011. augusztus 19.

most leleplezem a sznobériám itt és most, és elmondom, hogy mióta ma anyám toshiba kompjútercsodája kb. 20-szor fagyott le, és mióta az egyik kedves amerikai kislány Helsinkiben kölcsönadta a mekkbookját, hogy megnézzem a komp menetrendjét azóta csak arról álmodom. mármint egy ilyet macbook pro csodáról. mert nem csak hogy csillogó és szép és fehér és a menőknek is olyan van, no de milyen gyors! az én laptopom kb akkor sem volt olyan amikor apám 3 éve karácsonykor a kezembe nyomta. mondjuk attól sem kell félni, hogy nekem túl hamar lesz ilyenem, merthogy 339 ezerbe kerül, ami igen csak vetekszik egy felsőkategóriás magyar büdzsével, az enyém meg... nos, nem pont vetekedésre méltó. tovább rontja a büszkeségem, hogy az amazonon 1100 dollárért adják, komolyan mondom, a gazdag amerikai miért spórol több mint egy magyar minimálbért csak mert amerikai? mi ez már. ez felháborít.

az életemet csak a repjegy teszi jobbá (a polish airlines nem kifejezetten, amúgy), ami csak 15 juróval került többe, mint a vonat ugyanoda.
most viszont, elteszem magam holnapra, csak hogy akkor megint úgy tehessek, mint aki produktív, és magamban vehessem tudomásul az információhiány kudarcát. néha úgy érzem, hogy a publikus életem csak álcázza a valódit, hogy valójában ez az egész, még a blog is csak egy kellemes benyomás amit keltek magamról, hogy intelligens vagyok, intellektuális, kedves, esetlegesen humoérzékem is van (ezt mondják) és a hajam csillog (ezt is), pedig nem, csak egy csődtömeg vagyok, amit álcázni kell. néha már a családom előtt is szégyenlem magam, mert mindig az unokatestvérem kritizálom amikor rossz napom van és az átlagosnál is elégedetlenebb vagyok magammal, hogy szerencsétlen a frizurája, miért jár azzal a fiúval, nem szakítottak, wtf?, hogy miért nem megy már vissza az iskolába, hogy túl agresszív néha, főleg amikor iszik, hát amikor iszom, akkor én extra sznob vagyok, vagy legalábbis ezt érzem, csúnyaságokat vágok a legjobb barátnőm fejéhez, és osztályelméleteken gondolkodom, és hogy ezek hogyan működnek ma, és holnap, mégis mi a francot hiszek én.
?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése