2011. július 14.

It's a terrible love and I'm walking with spiders

hát tudjátok, hogy miért irigylem az angol királynőt? mert nem hord magánál pénzt, nyilván.
mármint, ez csak számomra tűnik ideális állapotnak? meg kell valljam, enem rettenetesen fárasztanak a pénzügyek.persze, lehet, hogy az a baj, hogy minden pénzem (read:anyám pénzét) valami repülőjegyre költöm, és aztán meg itt Pesten számolgatom a fillérjeimet, és nem tudom, hogy mi van, hogy mindenki hogy fog reagálni, ha bejelentem, ezt vagy azt kell vennem. ami természetesen állandó érzelmi stresszben tart, mert állandóan vennem kell valamit. és mintha a családom is csak erről szólna, a kisnyugdíjas kétdiplomás nagyanyám, aki újabban le van fogyva, és tisztára aggódom, mi van, az eladósodott nagynéni, és mi, akik azon gondolkodunk, hogyan legyen még több, mikor semmi de semmi szükség nincs rá, és az ember azon vívódik folyamatosan, hogy ha nem venné meg ezt vagy azt, akkor még több lenne, de ha az ember nem vehet meg semmit, és nem tehet meg semmit, akkor mire jó ez az egész?
nekem erre semmi szükségem.

meg kell, hogy említsem az említésre való tegnap estét is, melynek másnapján találtam egy fütyülős pálinka kupakot a táskámban, mely estén a szép ruhám volt rajtam, és rettenetesen ideges voltam, hogy miért azt nem tudom, de azt igen, hogy nem tudtam mit mondjak, pontosabban szólni is alig bírtam, nem hogy igazi beszélgetést kezdeményezni, de aztán táncoltunk, mert volt néptánc, és én nem bírtam ki nevetés nélkül, pontosabban vihogtam egész végig, meg táncoltam a fess fiúval, a borprezentáló lány nem tudott angolul, egy holland fiúval egészen hosszan a demokráciáról vitatkoztam, nem is tudtam, hogy tudok vitatkozni a demokráciáról. vagy bármiről amiben benne van a politika. táncoltunk még tovább, valaki még összetört egy üveg ragadós alkoholt, és a haltól egészen nevetségesen büdös volt, következett még vagy 5 fajta pálinka vagy likőr vagy mittudomén mi, bemutatkozni egy rakás embernek akikkel amúgy már ismerjük egymást, csak mindig elfelejtjük.
csak a tinédzser érzelmeim tudnám már félrerakni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése