2011. július 2.

hát tudod, hogy anyáddal nyaralsz, amikor kinyitod a család legnagyobb bőröndjét, és ruha helyett... wait for it...! konzervet találsz meg paprikát.
na de kérem.


szóval most már itthon vagyok, vagy 2 órája, napra pont 2 hete először, és ez jó. a szüleim meg vásárolnak, mert nincs itt semmi, még joghurt és mozzarella sem.
voltam 4 országban,(Liechtensteinben mondjuk csak kb. 2 órát, de tán többet nem is érdemes) és szép volt meg jó, mert a mi családunk úgy palástolja a konfliktusokat, hogy azt hazudjuk megfáztunk a klímától, amikor anyámmal veszekszünk. aludtam 6 helyen, vagy 10 fééle helyen vacsoráztam, és napi 12 órát gyalogoltunk, és van most egy csík a lábfejem közepén, ahol a szandál pántjának kéne lennie. van vagy 450 kép, és Antwerp a legeslegszebb hely a világon, még Azerbajdzsánnal is szembe száll.
jó itthon, valamiért izgatott vagyok, meg frusztrált mert nem tudom mi van, mi lesz, minden üres, csak a szuvenírok maradtak, és a savanyú tea.

teszek majd képet, csak még nem tudom, hol a kártyaolvasó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése