2011. július 10.

ez a meleg risztára lebutít, komolyan mondom. itt ülök a félig elsötétített nappaliban és azon tűnődöm mit kellene tenni (moziba menni), hogy egy kicsit jobb legyen. a baj csak az, hogy lényegében semmihez nincs kedvem, pedig tegnap még to do listát is csináltam a nagy unalom közepette. olyenek vanna rajta, hogy megírni kb 20 ímélt, és elkezdeni a riszörcsöt, szóval csupa fun* az egész.
a riszörcsről jut eszembe, hogy amúgy ezt már említettem ugyan, de azért most megteszem újra, hátha valaki elfelejtette, hogy részt veszek ebben a social inclusion projectben, és egészen érdekes. mármint a project. ezért ültünk össze Brüsszelben,nem pedig kekszet enni.

a ház esküszöm olyan mint Harry Potteré. igaz, persze, mert Belgium, és hasonlóak a házak, no de mégis. sok emelet van,(5) színesre van festve a lépcső, meg a fal, és mindenhol ézsé matricák főleg Eindhoventől, és hatalmas a konyha,ősrégiek a bútorokkal, mindenhol nem csak a konyhában, van kandalló, és a fürdőszoba mindenhol az utcában olyan, hogy egy konténerbe van belerakva, mivel gondolom mikor építették a házakat nem számítottak a jövő generációinak hiú szükségleteire. fontos még tudni azt is, hogy teljesen rózsaszín, úgy értem, mindenhol, még a fal deszkaborítása is.

visszatérve a projectre, engem neveztek ki a magyar szekció vezetőjének (wtf?) és egészen össze vagyok zavarodva, főleg a tanulmányaimnak köszönhetően a fejemben kavargó információözön miatt.

a viszonlátásra, most megnézem a Gozsdu udvart.

*ennél több magyar szót nem is használhatnék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése