2011. május 4.

már biztosan mindenki a körmét rágta, hogy olvashassa a legújabb élménybeszámolóm,hha.*
mellesleg, nem tudom mi van velem.holnap angol "szaknyelv" zh lesz, és én még alig tanultam valamit, nem tudok rá figyelni, unalmas már az egész, és nem érdekel, hogy mi az az NGO, meg Marx 633. teóriája, meg semmi ilyesmi. meg kell mondjam, tökéletesre fejlesztettem a képességemet az óra végén való kirohanást illetően, nagyjából 3 embert leszámítva meg sem próbálok beszélgetést kezdeményezni, és újabban könyvet is hordok magamnál.
én már csak a mamára **nikon f3-ra gondolok, meg hogy melyik filmet fogom megvenni (az amazon.comon hogy kerül fele annyiba mint a digitcamnél??) és hogy milyen jó lesz nyáron elmenni Szerencsre, bár kicsit félek,mert sok idegen lesz, ill. csak idegen lesz, de most még ez sem lomboz le, mert ott lesz a fényképezőgép, meg nyár és szandál, és ha akarom felhívom az anyukám hogy vigyen haza (:DD) akarommondani lelépek.
továbbá azon gondolkodom néha, hogy a szemkontaktus jelent-e valamit, vagy csak képzelem az egészet, de ha mégsem, akkor mit jelent. meg hogy vajon miért keresné az én szemem bárki is.
tegnap kicsit ideges voltam, mert véletlen licitáltam egy fényképezőgépre amin az egyik redőny nem működött, de a másik igen ami a lencsénél van*** de hála az égnek másé lett.
egy régen nem látott barátnővel meg újra kapcsolatot tartunk, vagy hogy mondjam ezt, nem értem az újrakezdett dolgokra miért mondják, hogy olyan mint a tegnapi hamburger. még vásárolni is elmentünk, és azt mondta beképzelt lettem mikor egyetemre mentem, de most már megint nem vagyok különösebben az.
a többiek biztos már cenen mulatnak, mert it cen happen és olyan az egész egyetem környéke, mintha a Sóházat berakták volna a ZP-be, hangzavar van, meg a Redbull is jónak látja mindenhova oda tenni magát, és sok a kiabáló pirospólós ifjonc, akik olyan komolyan veszik magukat, hogy megijedek, de azért tisztelem őket, mert az utolsó előtti héten mindenki nagyban tanul, ők meg még dolgoznak is gondolom a semmiért meg ingyen cen jegyért.


*ez tényleg olyan irónikus, mint amilyennek hangzik.
**jó,persze rá is
***nekem csak 5 perc ideges gondolkodás után esett le, hogy ennek a fényképezőgépnek csak 1 zárja van. elvörösödtem, tudom tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése