2011. április 12.

(már megint egy túl negatív bejegyzés)

Tegnap mikor kiléptünk a reptérről nyári esőillat fogadott,de én ma sajnos nem bírtam bemenni arra az 1 darab órámra, és most esőre áll az idő, és a nyakamba szakadtak a dolgaim,ami miatt kicsit frusztrált vagyok, és nem tudom, hogy fogok végezni ezzel a félévvel, meg hogy mi lesz és hogy lesz, és nem tudom hol a színházjegyem, az anyukám meg nem tud velem beszélni,mert köcsög 15évesekkel kell foglalkoznia helyettem,mi ez a stressz?
Viszont kaptam egy képeslapot New Yorkból, és ez úgy érzem feldobja az életem. Csak hogy kellő mennyiségű sznobizmus legyen ebben a bejegyzésben is, meg kell jegyezzem, hogy fura érzés, hogy a következő hetekben nem utazom sehova, nem tudom pontosan mit csinálok a nyáron és nincs semmilyen reptéri kaland a láthatáron.
És haragszom a szociológia intézetre,mert olyan szakirányba kényszerít bele, amit nem is szeretnék esetlegesen,mert mi ez már, hogy egy szakirány csak 20 embertől indul el,mikor 25-en vagyunk összesen??? Mit tartjátok magatokat elitnek, ha még azt sem vagytok képesek megtanítani a hallgatóitoknak, hogy egy országban, ahol nagyjából az életedért küzdesz a minimálbérből, igen is rettenetesen hálásnak kell lenned azért, hogy megteheted, hogy 5 eurót költs egy vodkanarancsra???
Nem értem ezt a világot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése