2011. március 26.

ez volt:

először is, a csodálatos Sheremetyevo panoráma: (a jobb oldali szürke gyárépület tényleg egy Novotel)


(egyébként a bakui reptér olyan, hogy van egy oszlop, rajta meg egy cigaretta jel mint "smoking lounge" -legalábbis minden normális helyen ezt mondják- és akkor az egész terminál füstben úszik, amikor pedig az ember elkezd igazából Baku felé kocsikázni, lényegében csak falakat lát)
és akkor a városnézés:



meg ettünk is:


és voltak interjúk: (igen,engem is,bár csak kb. 2 percig tartott, rettenetesen éles fénnyel világítottak a szemembe, és arról kérdeztek,mit keresek itt, és mit tudok a novruzról:


megestek "girls' band" csoda fotók:


voltam családlátogatáson, igen, a kislány tényleg elvitt a családi nagyvacsorára, ahol annyi kaja volt, hogy én annyit még nem láttam nálunk, én a jóléti államból származó, és igen, tényleg én voltam az egyetlen európai az asztalnál,de azért fantasztikus volt, meg baklava és brownie is, a 20 kiló datolya mellett(rájöttem, hogy allergiás vagyok rá...)


és barátkoztam is:



és voltunk metróval is, de mindenkit ki kell ábrándítsak,egyrészt teljesen úgy néz ki, mint Budapesten, csak még zsúfoltabb, és koszosabb, az enteriőr pedig teljesen olyan mint Moszkvában,csak azeriül vannak a feliratok.



és még el nem felejtem, ilyen a vidék... (ez Shaki,és csodálatos):

(a menő piros tragacsbusz nyilván a mienk volt!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése