2011. február 15.

Ó Ó Ó




Tessék elképzelni, abban a nagy nagy nagy megtiszteltetésben volt részem,hogy kaptam egy díjat, mégpedig blogger díjat Giától! Tudom, hogy ez rettenetesen csöpögősen hangzik, de mindig irigyeltem a csodabloggereket akik ilyeneket kapnak, és most én is! ó ó ó. El lehet képzelni a meglepetésem. Meg a meghatottságom is.

Elöljáróban jöjjenek a szabályok:
1. Köszönd meg akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogosnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot

Jöjjön a hét csodablog:
Annalight
Adél
Dmitreva
Róka
Borboleta
CicaBetti
Tulipánt
Amúgy indoklás is leszen majd, csak most még nem annyira tudom mit mondjak, túl érzelgős személyeskedésbe átcsapó dolgot meg nem óhajtok.

És jöjjön az egofun part, a hét dolog:(no jó most hogy tulajdonképpen meg is kellene írni,egészen lámpalázas lettem)
1. micsoda meglepetés göndör a hajam. nem mindig, nem mindenhol és nem nagyon, de azért igen. nem tudom, ez számít-e, úgy is láttátok a képemen...
2. szeretek néha otthon csendes magányomban csöpögős zenét hallgatni, mint mondjuk ez vagy ez, amúgy meg ami a publikus ízlésemet illeti, Paso koncertekre járkálok, és csodálkozva hallgattam a Hivesot szigeten (micsoda partiarcnak tüntetem fel magam én itten! merő kamoflázs, nem kell aggódni.
3. dédelgetett vágyam végigmenni a transzszibériai expresszel Mongóliába
4.rettenetesen szeretem a sálakat és a mellényeket.
5. ez tulajdonképpen személyes és nem tudom miért írom le, de állandóan nemet mondok mindenféle fiúknak akik rendesnek látszanak csak mert nem elég tökéletesek (a tökéletes fiúknak tökéletes lányok kellenek, nyilván, és nem én,a nagyfenekű,akarommondani a lány aki oda lesz meg vissza ha egy fiú kérdéseket tesz fel ahelyett hogy magáról beszélne
6. csak a lila
7. szeretek egyedül moziba járni és legtöbbször csöpögős és rettenetesen szar filmeket választok azon az elven hogy moziba kikapcsolódni jár az ember.
+1 (csak mert az önimádásból sosem elég) kiskoromban nagyon akartam professzor lenni, ezért mindent elolvastam ami a kezembe került.

5 megjegyzés:

  1. Nálam is közel álltál, de a szabály az szabály.
    Csak 7 lehet.
    Gina jól választott.

    VálaszTörlés
  2. ó, köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  3. ó jajj, hát ezt még nehéz lesz összeszedni, de köszcsi! :)

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm :) (csak mert itt még nem köszöntem meg ;))

    VálaszTörlés
  5. :) Érdekes ez a 7 dolog! :) Méltó helye van a díjnak én is így érzem! Üdv, a csodablogger klubban! ;)

    VálaszTörlés