2011. január 4.

preface: ez a bejegyzés bizony nem lett olyan zseniális, mint szerettem volna, mert kb a 3/4-énél véletlen kitörlődött, de legalább Hurtsöt hallgattam amíg írtam


tudom, a normális blogger igyekszik jó benyomást kelteni az olvasóiban*, de azért nem hagyhatom ki, hogy megemlítsem, mekkora epic fail volt a mai stat vizsgám, ahol az idő 1/3-át orrfújással töltöttem, másik 1/3-ot azzal, hogy tizennegyedikre emeljek egy számot, a többi időben pedig talán még néhány kérdésre is sikerült válaszolnom. továbbá:
vizsgaidőszaki epic fail #2: hogy állandóan megiszom vagy 5 bögre teát úgy 2 órával alvás előtt, majd nem tudok aludni hajnal 3-ig, előtör a paranoia, és felkelek inkább 5-kor, hogy ismételjek még, majd orrig érő karikákkal elmegyek vizsgázni, csak hogy kapjak 30 szánakozó mosolyt.
emellett elmaradhatatlan megemlítenem a 4 órás délutáni sziesztám alatt megesett csodaálmot ahol összefutottam a holland herceggel (értsd: a holland csodafiú akihez a nyári egyetemen volt szerencsém, akinek olyan az angol kiejtése, hogy még hallgatni is jó, és úgy néz ki mint egy herceg, mert göndör a haja, de csak a megfelelő helyen, bár a dolog fényét értelemszerűen rontja, hogy allstarst hordott mezitláb(!!!) meg holland focimezt, de ennél hatszor jobban rontja a dolog fényét, hogy fizioterapeuta volt, és minden adandó alkalommal érdeklődött, hogy van a lábamon lévő féltenyérnyi hólyag (bár a nyílt seb kifejezés nyilván megfelelőbb lenne, de ezt nem szeretem bevallani)
nos. ha most önmagam lennék akkor elfelejtettem volna már, hogy mit akartam mondani ezen megközelítőleg 10 soros körmondat elején, no de!
szóval az volt, hogy valami étteremben voltam, ami olyan volt, hogy minden terem mintha egy másik ország vagy kontinens lett volna, mindenesetre a kultúra egészen különböző lett volna, és némelyik vöröses volt, mint valami luxussztiptízbár (wtf??) és akkor ott volt a fiúcska, és fura bohócnadrágja volt, rajtam meg valami 17. századi estélyi, majd egy lépcsőn találtuk magunkat, mint a Rókusiban az elzárt fiúkijárat, olyan volt, és amikor kiértünk úgy nézett ki mint a móricz, és anyámék elvittek minket oda ahol a fiúcska lakott, ami meg úgy nézett ki mint az ÁVF (wtf??)és hirtelen elkezdünk füdőruhában mászkálni.az enyém persze rettenetesen gáz volt, sötétkék nagy fehér pöttyökkel, meg gigantikus fodorral a melltartórésze és a bugyija körül. anyám meg azt hitte, hogy házasodni készülünk és kiborult, és elkezdett perverz megjegyzéseket tenni, és akkor felébredtem arra, hogy úr Isten, mi van ha megbuktam statisztikából.

fashionvicc

_____
*már ha vannak
**heló borószemkirálykisasszony

1 megjegyzés:

  1. én megbuktam statból. két különböző egyetemen is. senki nem érheti utol ezt a királyságot.

    VálaszTörlés