2011. január 24.

304

mostanra nyilván elég nyilván elég nyilvánvalóvá vált, hogy újabban nem sok értelmes mondanivalóm van. de azért az el kell mondanom hogy ebben a félévben 40 kreditet csináltam meg, és az EU pol. vizsgám 3-as lett pedig szánalmasan keveset tanultam rá.

üdvözölöm az új lelkes olvasóm!


p.s.: nem is tudom most mi van. újrakezdtem fotózni, járok órákra meg van gyakorlat is, én vagyok kb a legfiatalabb, és a legkevésbé természetfotós környezetből jövő (értsd: a legjobb barátomnak nincs természetfotó magazinja és apám hobbija nem éppen az, hogy Namíbiába járunk madarakat fotózni), de nem értékelem igazán, rájöttem, lehet az alkotófotót kellett volna választani, olyan korlátozónak érzem az egészet, mindenki számokról fókuszokról meg közgyűrűkről meg pókokról meg babzsákokról beszél, és az egész olyan félelmetes. esküszöm a frász jött rám múltkorm mikor nem bírtam rekeszt állítani rendesen. miért kell ilyen nagystílű benyomást kelteni keltenünk, miért nem lehet egyszerűen csak kimenni és csinálni, ha sikerül örömésboldogság ha nem újrakezdjük amíg nem megy?? és miért nem lehet magyar szavakat használni?
csak mert a fotós egy külön állatfaj.
hát nem. a fotós csak jobbnak többnek okosabbnak és különölegesebbnek akar látszani mint ami.
agybaj.

1 megjegyzés:

  1. ááá én ezt már nem bírnám ki, h ilyenekről tanítsanak...

    VálaszTörlés