2010. október 25.

szóval mert a mém menő én is válaszolok.
ja egyébként ma életemben először megnéztem a blogom statisztikáit, és valaki a "nem is vagyok oylan csúnya" kulcsszóra talált ide. lábjegyzetként még azt is megjegyzem, hogy ki kéne találnom, hogy kell beállítani a kulcsszavakat, így talán nem 3 olvasóm lenne fél évente.

1. Milyen irodalom tételt húztál az érettségin?
azt hiszem Babits volt, és a Jónás imája vagy mi, és rettenetesen utáltam. a nyelvtan tételre meg nem maradt semmi idő, de végülis ötös lett, (kacaj)

2. Ennek hány éve is?
2 vagy hogy,szóval tavaly előtt. fiatal még az éjszaka.

3. Emlékszel a középiskolás ofőd nevére?
hát hogyne, sőt arra is, ahogy mindenkit kiosztott, hogy az ő nevében ugyan nincs HÁ és legyünk kedvesel rendesen kiejteni, mondjuk ezt meg is értem, de mit különcködik már ilyen külföldies nevekkel. egyébként kedveltem, kedves nő volt.

4. OKTV?

sajnos vagy szerencsére ez a töri tanárnő álma maradt.

5. Milyen szakkörbe jártál?
fotó, 12.-ben, de az nem iskolai volt, utoljára általánosban, mivel a gimnázimomban nem volt semmilyen szakkör(azóta persze lett egy csomó) kivéve tornát, ami elvileg lányoknak volt, de igazából a tanárok jártak oda.

6. Hányas, és milyen nevű úttörőcsapatban voltál pajtás/cserkész/ministráns?
ez nekem kimaradt, ifi volt

7. Mi volt a tisztséged az őrsödben?
mélyéges csend

8. Mi volt a legmaradandóbb emléked egy osztálykirándulásról?
nem is tudom. talán amikor Krakkóban A-val elmentünk a sarki boltba, és telefont kellett vinnem, nehogy elraboljanak.

9. Milyen fakultációra jártál?
töri, azóta is visszasírjuk mind.

10. Előfordult, hogy kirúgtak valamelyik suliból?
engem?

11. Ki volt az általános iskolás nagy ő?
ó egy fiú akinek nagy nagy kék szeme van, mázli, hogy azóta a barna szeműek az eseteim, és a fiú suttyó lett
12. A leggázabb poszter a szobád falán?
egy Barátok közt képecske volt a faliújságomon, amúgy mind a Természet Búvárból volt(köszi anya!)


+1. Aztán intő, bukás volt-e?
nem,bár fizikából az egyik félévben kettes voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése