2010. október 4.

Szóval az úgy volt, hogy pénteken szombaton és vasárnap Velencén voltam táborozni,és tegnap olyan fáradt lettem/voltam, hogy inkább szinte csak aludtam az orosz tanulás helyett, most meg orosz tanulás helyett inkább blogolok,rettenetes, de egyébként statisztika házit is meg kellene csinálni, meg Durkheim öngyilkosság című remekművét olvasni, bár a múltheti fejezeteken sem igen tudtam keresztülrágni magam, még rettenetebb gondolom?
Lassan tényleg eljutok oda, hogy listát kell készítenem tennivalók címmel. Ja egyébként (itt most tényleg elfelejtettem mit akartam írni.)
Az anyukám vett nekem Jana bébivizet,mert tudja, hogy az a kedvencem,annyira kedves nem?
Eszembe jutott azt akartam mondani, hogy ipodom még mindig nincs, és kellene egy új táska és az a horgolt fülbevaló. Persze nyilván egyszerűbb lenne megtanulni horgolni.
Meg még azt is mondani akartam, hogy csütörtökön úgy volt, hogy találkozom Cs-vel, és képes volt megcsinálni azt velem, hogy ott állok a metróban, nagyjából 10perccel az után, hogy találkoznunk kellett volna felhívom, majd szégyenkezve(kackackac at) bejelenti, hogy ő tulajdonképpen nem is szándékozik jönni, csak elfelejtett felhívni.
nem vicc.
én is szeretlek, de remélem nem ezt olvastad a Bibliában előző este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése