2010. június 6.

vizsgaidőszak, örökre a szívembe zártalak.főleg téged,szocelmélet.
ami az életem többi részét illeti, iszonyat fáradt vagyok, mivel a csütörtök estét A.-nál töltöttem,egy bor társaságában amit alig tudtunk kinyitni, majd a péntek estét egy mistery gang koncerten, komolyan, ebbe a zpbe menni felér egy szociológia kutatással.rettenetesen patetikus vagyok az utóbbi napokban különben, a mai eksön viszont csak annyi volt, hogy azt hittem a Mester utca a Moszkva térhez van közelebb,ami fél óra késéshez és egy cigányasszony anyázásához vezetett.

furán viszonyulok a nyárhoz is,mert akkor elfogynak majd az ürügyek a beszélgetésre(értsd:be kell vetnem a fantáziámat)és ez zavar roppant módon.

ezt meg úgyis mindenki ismeri mert aapértelmezett zene a nokia ketyeréken,de ettől még fantasztikus szerintem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése